July 11, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....79,00.html
Häftigt och gratis spel, man lär sig döda sin första taliban
*Jag fixade till din länk lite..
/Alex [NH] WIGGER*
December 26, 2001
America´s Army är en strids simulator som den americanska armen har utveckla eller det är iaf utvecklat åt americanska armen. Det är inget fel på spelet förutom att det är otimerat för nvidia kort och det är inte direct utan propaganda. Det är betydligt mer verklighets troget än CS mm.... vilket gör det ganska segt. Grafiken är helt ok inte så konstigt när spelet bygger på UT2003 motorn men så klart en lite tidigare version. (Egentligen är det väl samma motor tillbaka till Unreal) Spelet är faktiskt helt ok fast alldelens får långsamt för mig.
May 10, 2002
ni vet väl att alla som spelar det så laddas rörelserna upp och in i hemliga datachip i robotar som USA använder sig för att ta över världen med? nä..
"Det är att amerikanerna alltid vinner"
men seriöst, hur överpatriotiskt får ett spel bli på en skala? komigen, "Det har kostat armén 80 miljoner kronor och har tagit två år att utveckla." att lägga ut mycket pengar på att göra spel är händer ju hela tiden men när ARMÉN lägger ut 80milj på ett spel så kan man ju börja undra, undra vad dom tänkte, "äsch vi har 100milj att leka runt med, ska vi göra ett dataspel grabbar? och så köper vi pizza för resten!" men jag bor ju inte i USA så jag ska väl inte säga nåt!
July 19, 2001
Vafan, bli glad att det är gratis! Dessutom är detdär med att Amerikanerna alltid vinner lite fel. När jag spelar över internet så är jag i den Amerikanska armén men för min motståndare så är jag Terrorist.. Jag ser inget fel i det, bara bra tycker jag...
"Spelet ger samma kickar som Counterstrike. Man blir den coolaste actionhjälten i världen, säger Henrik Rudin." WTF... Kickar av CS??? får killen en kick varje gång han går upp för en trappa eller?!?
June 13, 2001
Tacka vet jag detta
2 Guest(s)