July 13, 2002
Arny wrote: Men ingen som skrivit det viktigaste talet av alla: 42.
woho... där kom det klassiska "42 skämtet", satt bara och väntade på det.
667: Min egna konstruktion... har lite historia bakom sig.
42: Varje gång jag ser talet hajar jag till och tänker på alla llama "42 skämt" jag råkat läsa på NH.
November 5, 2001
Elias667 wrote: [quote=Arny]Men ingen som skrivit det viktigaste talet av alla: 42.
woho... där kom det klassiska "42 skämtet", satt bara och väntade på det.
42: Varje gång jag ser talet hajar jag till och tänker på alla llama "42 skämt" jag råkat läsa på NH.
42 är inget skämt. :arg: 42 är det viktigaste av allt. Tycker att du ska läsa på lite :bok:
denstore wrote: Alla är inte så belästa. "Liftarens" storhetstid är förbi.
Nej, inte i min värld. Klammrar mig trofast fast vid detta litterära mästerverk som min enda fasta punkt i tillvaron.
CasO wrote: och varför är den så ***** speciell ?
March 30, 2003
när dom är på jorden och arthur tar upp dom där bokstavsbrickorna för att se om svaret finns i hans undermedvetna får dom väl fram "VAD ÄR SEX GÅNGER NIO"
förmodeligen minns jag j*vligt fel men har för mej om att det va så 😕
42 är lite speciellt på det sättet att när jag skulle lära mej gångertabellen så va det 6*7 som va det enda talet som jag verkligen kom ihåg. 🙄
November 5, 2001
Urax wrote: när dom är på jorden och arthur tar upp dom där bokstavsbrickorna för att se om svaret finns i hans undermedvetna får dom väl fram "VAD ÄR SEX GÅNGER NIO"
förmodeligen minns jag j*vligt fel men har för mej om att det va så 😕
42 är lite speciellt på det sättet att när jag skulle lära mej gångertabellen så va det 6*7 som va det enda talet som jag verkligen kom ihåg. 🙄
Raderade dom inte en massa ur hans huvud så att vissa saker försvann? Krqagyzzz upplys oss!
Du ser. 42 är magiskt. Det kan lära vem som helst att multiplicera. 😀
1 Guest(s)