October 1, 2003
Du behöver inte lägga ut en krona om du inte vill =)
Antingen kan du ju köva vanliga situps. men dom brukar inte vara så effektiva... Så då kan du göra som så att du lägger dej på rygg tex vid sänden lr datorbordet. sedan så tar du tag i sängen bordsben eller linkande som inte rör sej alldeles för lätt... sedan så är det bara att lyfta benen tills dom pekar nästan rakt upp, å sedan ner igen tills dom nästan går i marken. det är magen som ska jobba. bara att upprepa sen x antal ggr dagligen så ska du nog få lite muskler där med =) su kan ju lägga dej på sidan å göra samma sak så tränar du dom musklerna med =)
/Naz
March 24, 2003
March 7, 2003
att situps inte är bra är ju bullshit, har gjort ~300st varje kväll nu sen förra sommaren, får fortfarande träningsverk, du måste vara helt kass bara 🙂
och som sagt, om du ska träna magen måste du träna ryggen, annars ser det varken bra ut, eller blir bra för din rygg..
Bozar, precis vad jag säger till min morsa, jag säger att jag är för 'fet' för att musklerna ska synas, om jag spänner och känner efter så märker jag ju att de finns där, men underhudsfettet är ganska 'tjockt' på mig på magen, finns det nån bot..?
mvh 🙂
July 14, 2003
qom wrote: att situps inte är bra är ju bullshit, har gjort ~300st varje kväll nu sen förra sommaren, får fortfarande träningsverk, du måste vara helt kass bara 🙂
Musklerna byggs upp under vila och man brukar rekomendera 48 timmars vila, alltså att man tränar varannan dag. Tränar man varje dag så förstör du en stor del av din träning (och slösar bort tid oxo för den delen). Om du tränar samma muskler varje gång och får träningsvärk varje gång så har du problem. Träninsvärken borde försvinna efter de första gångerna. Du får ju värk pga "bristningar" i musklerna. Det är dessa "bristningar" som läker under vilan och bygger upp muskleran med mera massa så att du ska kunna klara nästa utmaning.
1 Guest(s)