February 16, 2004
Callister wrote: 1-2.5g protein per kroppskg. Snabba kolhydrater efter träning såsom omogen banan, proteintillskott osv. Detta är dock seriöst, men kör först ett år naturligt. Jag tror inte på de här tillskotten egentligen, får bara kroppen att börja tillverka mindre av detta ämne själv.
omogen banan? Vem äter mogna bananer, vet du när en banan är mogen?
May 23, 2002
Styrketräning är det enda sättet för mig att bränna fett. Spelade fotboll och sprang jävligt mycket och så förut, åt också annorlunda men inte blev jag nå smalare för det. Sen jag började bygga muskler så har det mesta fettet försvunnit och jag kan äta precis vad jag vill... 🙂
June 28, 2001
Pojo wrote: [quote=Callister]Omogen banan = När den fort. är grön..
För övrigt så är det bättre att köra Crouches istället för vanliga situps.
Mogen banan == när den är brun då är den mogen.
Gula bananer är omogna.
Realy
inte för att jag förstår hur omogna kan vara bättre på något vis. men men,
January 14, 2002
gör inte som mig och träna för mycket av en viss kroppsdel bara.. tränade mycket armar (2 ggr i veckan) så tillslut så började huden "spricka" vid biceps och triceps så det blev typ en massa röda sträck där huden var skit tunn. nu har jag en massa vita ärrliknande sträck efter domdär.
September 12, 2001
Quarzi wrote: gör inte som mig och träna för mycket av en viss kroppsdel bara.. tränade mycket armar (2 ggr i veckan) så tillslut så började huden "spricka" vid biceps och triceps så det blev typ en massa röda sträck där huden var skit tunn. nu har jag en massa vita ärrliknande sträck efter domdär.
Bristningar får man väldigt ofta när man använder en smula tveksamma substanser.
April 26, 2004
Till p_webb:
Forts med din magmaskin, förutsatt att du gör den rätt och inte får ont i ryggen ist! Magrutor kan ej byggas om man har fett på magen. Därför så kanske du borde börja med fettförbränning, tex långa promenader eller lätt joggning. Det kombinerat med gym /styrke ger mest! Du blir friskare & piggare av att vara ute o gå osv 🙂
Lycka till grabben..
November 22, 2001
M_ wrote: Till p_webb:
Forts med din magmaskin, förutsatt att du gör den rätt och inte får ont i ryggen ist! Magrutor kan ej byggas om man har fett på magen. Därför så kanske du borde börja med fettförbränning, tex långa promenader eller lätt joggning. Det kombinerat med gym /styrke ger mest! Du blir friskare & piggare av att vara ute o gå osv 🙂
Lycka till grabben..
Så du säger att folk som har fett på magen inte har några magmuskler?
Antar att du menar att de inte syns förrän man tränat bort det?
2 Guest(s)