February 24, 2003
February 24, 2003
November 4, 2001
åå fyfan, gästar murderdolls Sverige igen? Dom var förband när jag var på konsert också, jävla dansbandsmusik fast dom öser på. Love at first fright är bra exempel på det.
Förstår inte hur joey kan vilja vara med...
På ticnet.se står det att konserten börjar 17.30
Aja ha det kul ni som ska gå!
July 17, 2002
Hmmz... Är det bara jag som flummar, men låter inte Murderdolls sångare väldigt likt Disturbeds?
Hehee... Stackarna... "Put your hands in the air". De väntade sig nog hornen, men hela publiken stack upp långfingret åt dem. =)
Men sångaren var grym!
Ehm... De har lyssnat för mycket på Dregen för att vara bra metal.
Men Maiden... Jo, det var väl kul. För mycket fylleröj i publiken bara. Om man stod någon annan stans än längst bak så blev man nerslagen/nerknuffad/nerbuffad/sönder-headbangad.
Roligare när det är mindre koncerter. Här kunde man inte njuta av musiken.
July 17, 2002
the_avatar wrote: Muderdolls trummis var dock rätt säker
Jag lade inte märke till honom så mycket, men hörde många som var imponerade... Fast jag är van vid lite mer smatter från black- och death-metal-koncerterna jag brukar befinna mig på, så det kanske inte är så konstigt. Han satt mest i bakgrunden och såg gay ut, tycker jag.
March 23, 2003
Maiden va underbara, men murderdolls sög, och det där om att man blev nedslagen och headbangad märkte jag inte av, och jag stod nästan längst fram...
Är det nån som hittat nån artikel i DN/aftonbladet/expressen än?
i sånna fall vad fick konserten för betyg?
Tycker inte heller att folk va så överdrivet fulla, va värre på hammerfalls konsert i februari...
January 23, 2003
Templar- wrote: Maiden va underbara, men murderdolls sög, och det där om att man blev nedslagen och headbangad märkte jag inte av, och jag stod nästan längst fram...
Är det nån som hittat nån artikel i DN/aftonbladet/expressen än?
i sånna fall vad fick konserten för betyg?
Tycker inte heller att folk va så överdrivet fulla, va värre på hammerfalls konsert i februari...
Finns på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.html
February 22, 2003
FYYY FAAAN VILKET RÖJJ DET VAR!!!!!!!!Oj oj oj det där var sommarens höjdpunkt!
Det var så jävla bra när Murderdolls försökte få igång publiken ingen brydde sig och sen när deras Logobanderoll släpptes ner så jublade alla!hahah hoppas dom kände sig riktigt usla! men dom visste ju att ingen hade kommit dit för att se dom
Sen när Bruce snackade om nedladdning av musik på nätet FAAN va skön han e!
"Metallica Doesnt like it..."
"Its fucking ok if you download our music"
och sen sa han till en luftballong som flög över :" Hey Have you paid for a ticket?"
Jag hade tappat rösten totalt efter konserten
och avslutningen "Always look on the bright side of life" hehe
Det var den bästa konsert jag någonsin vart på
Längtar tills November!
1 Guest(s)