March 15, 2004
Så vad tycker ni om såna som hånglar bland folk? I närheten av sina singel vänner speciellt.
Självklart så finns det en bakgrund till min fråga och det är ju att jag stör mig nåt så enormt på mina två vänner som håller på hela tiden. Skolan, stan, filmkvällar, fester, you name it.
Och gullar sig nåt så enormt.
Är det bara jag som är onormal som stör mig på det här? Är ju lite jobbigt eftersom man är singel själv med.
February 10, 2005
March 15, 2004
Joni^ wrote: Det är väl inget att grina över? Kanske om man kollar en film så kan man väl lugna sig lite men vafan om man hånglar lite öppet är väl ingen fara. Avis?
avis på det dom har inte på själva personerna. men jag skulle ändå aldrig hålla på så öppet som dom gör det.
November 27, 2003
Är man udda singel eller något liknande känns det rätt respektlöst, men å andra sidan man har ju ben att gå därifrån med.
Fantastiskt hur folk inte kan tänka till i vissa sammanhang och bara föreslå någon slags parfestlighet under en kväll när man vet att det finns folk som inte har något intresse av sådant. Urk.
//Andreas
July 9, 2006
March 15, 2004
Mina kompisar har varit nykära ett år snart.
Men en sak är att dom blir så himla osociala också. Som t.ex. när vi sitter o ser på film så sitter dom o glor på varandra typ o gullar, sen hör man det där jävla hångel ljudet. Det är lite störande faktiskt. ni får kalla mig pretto om ni vill men jag gillar det inte.
När man umgås flera kompisar så borde alla vara kompisar. Tycker dom borde kunna hålla på sig. Även fast det är okej om dom pussas nångång eller så.
November 22, 2001
maedhros wrote: Mina kompisar har varit nykära ett år snart.
Men en sak är att dom blir så himla osociala också. Som t.ex. när vi sitter o ser på film så sitter dom o glor på varandra typ o gullar, sen hör man det där j**la hångel ljudet. Det är lite störande faktiskt. ni får kalla mig pretto om ni vill men jag gillar det inte.När man umgås flera kompisar så borde alla vara kompisar. Tycker dom borde kunna hålla på sig. Även fast det är okej om dom pussas nångång eller så.
Jag håller med.
August 11, 2005
men varför fortsätter ni bjuda med paret om ni vet att ni ska kolla på film med kompisar och när ni vet att de kommer "störa" egenom hångel?
Bjuder ni in dem ändå så får ni skylla er själva.
O vad beträffar hångel ute i allmänhet så har jag inget emot det, ni har ben at går därifrån och ögon att kolla bort med...
March 15, 2004
csm101 wrote: men varför fortsätter ni bjuda med paret om ni vet att ni ska kolla på film med kompisar och när ni vet att de kommer "störa" egenom hångel?
Bjuder ni in dem ändå så får ni skylla er själva.
O vad beträffar hångel ute i allmänhet så har jag inget emot det, ni har ben at går därifrån och ögon att kolla bort med...
bor man på landet så har man inte mycket att välja på om man ska ha en spontan filmkväll. Men visst, lite är det mitt fel för jag vet ju vad som kommer hända.
Vad som gäller i allmänheten. om vi några vänner sitter i cafeterian, sen kommer dom två, (eller bara en om ena var där innan) och så börjar dom hålla på på en stol medans vi sitter o umgås. ska jag gå därifrån då? eller allihopa kanske. Tycker det vore mer rätt om dom kunde sluta att klänga på varandra så mycket då.
Men bara dom två mitt på stan som står o hånglar skulle jag inte heller bry mig om. Däremot om jag umgicks med dom samtidigt, för då blir ju jag väldigt utanför o känner mig dum.
1 Guest(s)