March 20, 2003
UndaC wrote: när de tänder eldarna i ROTK
Lägg ner o snacka warez på forumet, blir så trött när folk inte repekterar de enkla regler som finns...
Annars samma som jag skrev i "mäktiga filmklipp"-tråden, eller var det "filmer man måste se"-tråden eller "filmtips"-tråden eller kanske "jag behöver tips på en film till mitt nya hemmabiosystem"-tråden. Kan även ha varit "tuffaste klippen ni inte får missa"-tråden, men jag är inte säker.
När divan sjunger opera i The fifth element och podracet i StarWars E1.
November 29, 2001
Pim_ wrote: [quote=UndaC]när de tänder eldarna i ROTK
Lägg ner o snacka warez på forumet, blir så trött när folk inte repekterar de enkla regler som finns...
Annars samma som jag skrev i "mäktiga filmklipp"-tråden, eller var det "filmer man måste se"-tråden eller "filmtips"-tråden eller kanske "jag behöver tips på en film till mitt nya hemmabiosystem"-tråden. Kan även ha varit "tuffaste klippen ni inte får missa"-tråden, men jag är inte säker.
Har sett ROTK på bio...
filmen kommer på DVD i Maj så det är inte så långt kvar det var därför jag skrev det
i vilket fall, någon som vet när extended edition kommer?
July 3, 2003
UndaC wrote: [quote=Pim_][quote=UndaC]när de tänder eldarna i ROTK
Har sett ROTK på bio...
filmen kommer på DVD i Maj så det är inte så långt kvar det var därför jag skrev det
i vilket fall, någon som vet när extended edition kommer?
Det ska komma i November har jag hört.
January 12, 2004
keffing Skrivet: Mån Mar 15, 2004 16:45 Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
klentrogne skrev:
XXX - Hai AHH - LAvinen !!!
jo XXX filmer är alltid kul att kolla på, men behövs det ett hemmabiosystem?
hehehe - kanske det kanske 8) men nu menade jag "Tripple X" med Vin Disel 😀
March 10, 2004
Joni^ wrote: [quote=UndaC]podracet i SWII är också riktigt nice
sjukt coola ljud
kör DTS spåret om du kan det har asmycket bättre ljud i alla tre filmer jag nämnt
haha dom låter ju som f1 bilar. helt pk
Tja om man bortser från basen så kan man säkert få ljudet att likna det från F1 bilar.
1 Guest(s)