January 20, 2002
Ska måla om rummet ljusgrått tror jag. En fondvägg vill jag ha.
Fondväggen ska antingen ha en tapet eller så har jag sett att det finns mallar (ser ut som 3d eftersom de sticker ut en bit) som man mållar på.
Även andra läckra borders som man kan ha. Blir läckert om man sätter upp spotlights ovanför och riktar ned.
Lite bilder vore inte fel så man kan få sig lite inspiration.
January 7, 2006
Delph1 wrote: En bild på dig själv i naturlig storlek av någon form 😉
Jag är ett fan av varianten med mig naken och endast en cowboyhatt framför det allra heligaste 😉
//Andreas
Jag är ett fan av varianten med dig naken utan en cowboyhatt framför det allra heligaste 😉
Annars är ju rosa aldrig fel... Mina rosa kalsonger gjorde att jag på tennisträningen blev utsedd till gruppens "Mr. Gay".
Kanske ska sägas att jag även hade på mig rosarandiga strumpor, ljusblåa badbyxor (hittade inga bra träningsshorts) med vita blommor och att jag, för att en annan kille inte skulle vinna tävlingen med sitt minimalistiska linne, rullat upp tröjan lite så magen skulle synas.
Efter den tennisträningen kan man förresten konstatera att klädsel är oviktigt, jag spelade lika illa ändå.
January 7, 2006
Mean Machine wrote: [quote=hULt0]Annars är ju rosa aldrig fel... Mina rosa kalsonger gjorde att jag på tennisträningen blev utsedd till gruppens "Mr. Gay".
Av ett gäng tennislirare? Det är tamigfan duktigt jobbat, nästan lika illa som golfare. 😉
På golfträningen har jag inte blivit utsedd till Mr. Gay än...
Jag har iofs gjort ett uppehåll på ett år, kanske har med det att göra? 😉
January 4, 2001
http://www.minhembio.com/galleri
Där finns mycket fint att hämta inspiration ifrån.
June 6, 2005
Cezar wrote: [quote=kappy]Vad är det för rum du ska måla om? btw, fondvägg är väl en vägg med udda färg gentemot de andra väggarna? 🙂
Ska måla ljusgrått hade jag tänkt... En passande fondvägg till det.
Ska kolla runt vad som finns 🙂
okej 🙂 borde inte vitt vara det som passar bäst till grått? 😮
och än en gång, vad är det för rum som ska målas om? 🙂
March 10, 2003
Ta valfri snyggo bild och kör den genom Rasterbator.
http://homokaasu.org/rasterbator/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 20, 2002
kappy wrote: [quote=Cezar][quote=kappy]Vad är det för rum du ska måla om? btw, fondvägg är väl en vägg med udda färg gentemot de andra väggarna? 🙂
Ska måla ljusgrått hade jag tänkt... En passande fondvägg till det.
Ska kolla runt vad som finns 🙂
okej 🙂 borde inte vitt vara det som passar bäst till grått? 😮
och än en gång, vad är det för rum som ska målas om? 🙂
Det är mitt egna rum. Har inga mått just nu men lagom stort så man får plats med säng, skåp, databord och en tv-bänk.
2 Guest(s)