August 20, 2001
Garfzez wrote: Där är alldeles för mycket folk.. ska in en runda imorgon och käka lite friterad camembert.. eller hur det nu stavas...
Jag har mest varit inne på lunchen, då är det inte så jättemycket folk... Den cajunkryddade kycklingen var god men dyr...
cc242 wrote: alla som inte var där i lördags missade spetsnaz och severe illusion!
Vad? 😉
August 20, 2001
bloodman wrote: jag har varit lite, men det är fan inget att se hade hoppats att Hammerfall skulle komma i år men nä dem ersattes av nåt annat svenskt band tror jag.
Jo jag hade också tänkt gå och se dem... Men nu är det Hardcore Superstar som ska spela och det kan jag gärna hoppa över...
May 21, 2002
DiDi wrote: [quote=bloodman]jag har varit lite, men det är fan inget att se hade hoppats att Hammerfall skulle komma i år men nä dem ersattes av nåt annat svenskt band tror jag.
Jo jag hade också tänkt gå och se dem... Men nu är det Hardcore Superstar som ska spela och det kan jag gärna hoppa över...
jag menar ju det, vem vill se dem, hammerfall hade det blivit lite drag i 🙂
June 11, 2003
bloodman wrote: jag har varit lite, men det är fan inget att se hade hoppats att Hammerfall skulle komma i år men nä dem ersattes av nåt annat svenskt band tror jag.
Detta är nog anledningen att inte hammerfall kom: http://www.aftonbladet.se/vss/.....38,00.html
August 20, 2001
Boink wrote: tjo ...
har varit där
Fredag, Lördag, Söndag, Tisdag, Onsdag och ska vara där på Fredag
Jobbar ju som Ordningsvakt ....
så håll er i skinnet annars fixar jag en liten 1 rummare till er 🙂Ses grabbs (and girls)
Hehe... Då gick man säkert förbi dig några gånger idag (fredag)...
Häftiga fyrverkeri var det föresten!
1 Guest(s)