March 11, 2003
DiDi wrote: Denna tråd är tänkt så att man kan skriva om roliga saker som hänt, något band som var bra eller någon mat som man bör undvika...
Jaha, ser ju inte ut att bli så kul i kväll om det här ösregnet fortsätter! :z:
Checklista för Malmöfestivalen.
Mat att undvika:
All.
Aktivitet att undvika:
All.
Band att undvika:
Allihopa.
🙂
OT: Regnar det i Malmö? Här har det inte kommit en droppe...
August 20, 2001
MrWeizel wrote: Wiee, skall in och kolla på Günther på fredag :bgrin:
Kan rekommendera Grappa på Lilla Torg, deras pizzor är orgasmiska. Har bara käkat bättre pizza på ett ställe, och det var Café Lappis i Riksgränsen. Rock n' roll salamin var inte att leka med 8)
Vi får höras av då... 😀
December 15, 2003
Kom hem nyss från köpenhamn (mutresa från min chef då mitt arbetrlag gjort jävlit bra ifrån oss n u på b ygget)
Visst man är packad som en gris (noll(0) kr har jag gjort avmed - allting betalt 😉 ) men att vandra hem genom festivalområdet ger en upplrvelse, närt man ser alla packade ungdomar sokm ligger här o var... faktiskt kul o se 😉
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=Fält]Va på avslutningnen ikväll och såg Günter ant the sunshinegils :hb:
Det var det sämsta j**la skit jag någonsin sett... Ursäkta det grova språket, men det var verkligen så dåligt.
Därför sket man i det och gick och såg Covenant istället. 😉 Ahh fan vad det var bra 😛 fast sångaren verkade tappa bort sig på sista låten 😛
September 12, 2001
HerrPutte wrote: Kom hem nyss från köpenhamn (mutresa från min chef då mitt arbetrlag gjort jävlit bra ifrån oss n u på b ygget)
Visst man är packad som en gris (noll(0) kr har jag gjort avmed - allting betalt 😉 ) men att vandra hem genom festivalområdet ger en upplrvelse, närt man ser alla packade ungdomar sokm ligger här o var... faktiskt kul o se 😉
Det betyder å andra sidan att det är ett igenkänninssyndrom. 🙂
June 28, 2001
LorD_Kvadd wrote: [quote=Dehman][quote=Fält]Va på avslutningnen ikväll och såg Günter ant the sunshinegils :hb:
Det var det sämsta j**la skit jag någonsin sett... Ursäkta det grova språket, men det var verkligen så dåligt.
Därför sket man i det och gick och såg Covenant istället. 😉 Ahh fan vad det var bra 😛 fast sångaren verkade tappa bort sig på sista låten 😛
noo way, spelade covenant på malmöfestivalen ??
1 Guest(s)