March 10, 2002
Mind wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Dehman][quote=Fält]Va på avslutningnen ikväll och såg Günter ant the sunshinegils :hb:
Det var det sämsta j**la skit jag någonsin sett... Ursäkta det grova språket, men det var verkligen så dåligt.
Därför sket man i det och gick och såg Covenant istället. 😉 Ahh fan vad det var bra 😛 fast sångaren verkade tappa bort sig på sista låten 😛
noo way, spelade covenant på malmöfestivalen ??
Jepp det gjorde dem. Skulle egentligen se på dem men så blev det icke. =/
February 3, 2003
Mind wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Dehman][quote=Fält]Va på avslutningnen ikväll och såg Günter ant the sunshinegils :hb:
Det var det sämsta j**la skit jag någonsin sett... Ursäkta det grova språket, men det var verkligen så dåligt.
Därför sket man i det och gick och såg Covenant istället. 😉 Ahh fan vad det var bra 😛 fast sångaren verkade tappa bort sig på sista låten 😛
noo way, spelade covenant på malmöfestivalen ??
Jupp dom spelade där! Andra gången jag ser dom nu 😀 KB i malmö förra gången.
Sångaren var förvirrad på sista låten =/ samt dom spelade en låt från ett album dom inte släppt än 😀
August 16, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=fastbullit][quote=CasO]var där idag, rätt tråkigt anser jag...
en sak som har hänt, hmmm...
en 14is försökte nyppa mig i arslet, men jag var för snabb och sa ajjabajja..
du skulle ju gjort en keffing 😛
Det var väl förmodligen en pöjk ändå...:bgrin:
om det var en kille så skulle han gjort en HELIX...
February 12, 2003
keffing wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=fastbullit][quote=CasO]var där idag, rätt tråkigt anser jag...
...Och vad har Helix gjort? :cy:
Btw, mina polare var så packade en gång så de började hångla med varann... (Och ja, båda var pojkar...)
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=keffing][quote=AMD_RULEZ][quote=fastbullit][quote=CasO]var där idag, rätt tråkigt anser jag...
...Och vad har Helix gjort? :cy:
Btw, mina polare var så packade en gång så de började hångla med varann... (Och ja, båda var pojkar...)
Det är faktiskt inte så ovanligt numera vad jag vet =/
Och nej jag har inte gjort det
August 3, 2004
Dehman wrote: [quote=Fält]Va på avslutningnen ikväll och såg Günter ant the sunshinegils :hb:
jo men det är ju det som är det roliga... att han e så dålig och att han e så ful... och att publiken blir helt vild och att vakterna blir skitsura och står och vinkar och skriker (oh blinkar med sina små ficklampor) e åsså kul...
Och min :hb: var med riktad mot the sunchine gilrs 🙂
1 Guest(s)