May 20, 2004
Fick denna länk av en polare.
vet inte om den varit uppe förut men kul va den, dock lite trist för killen :p
http://www.flurl.com/uploaded/.....13369.html
April 30, 2004
Tindy wrote: Inte speciellt kul alls...
Jooooodå det var den visst!
Alltså killen ska spela in en video för att visa hur "hård" & "tuff" han är, en riktig cooling.
Sen så slutar det med att han springer ut & skriker (gråter?) som en bäbis efter mamma..
Hur kan det inte vara kul 😀
Att han hade sönder akvariumet är ju knapp något man tänker på :P, det är ju killens reaktion! yeah!
-Kontrast
June 23, 2002
Jo den är kul.
Så jävla sopig grabb, haha. Älskar såna här filmer då dom ska styla men gör bort sig totalt, eller det hade han väl gjort överhuvudtaget men.
Har ni tänkt på att han har satt på sig tröja när han kommer dit och ställer dit papperskorgen/hinken eller vad fan det är? :hehe: :)R
April 30, 2004
macrus wrote:
Har ni tänkt på att han har satt på sig tröja när han kommer dit och ställer dit papperskorgen/hinken eller vad fan det är? :hehe: :)R
Haha det är ju morrsan hanns ju! :cy: :bgrin:
Starscream wrote: när jag såg den förut tänkte jag, hur fasen har den kommit ut på nätet?
Var även min första tanke...
Men äsch det var väl mor hanns eller något :D.. haha det hade jag lätt gjort om jag var hanns mamma
:bgrin:
-Kontrast
June 23, 2002
Kontrast wrote: [quote=macrus] Har ni tänkt på att han har satt på sig tröja när han kommer dit och ställer dit papperskorgen/hinken eller vad fan det är? :hehe: :)R
Haha det är ju morrsan hanns ju! :cy: :bgrin:
Aha, var svårt att se skillnad. :bgrin:
Elias667 wrote: Haha, det bästa var ju inte "mammaaa!" utan det manliga "aaaaaaaaa" skriket han har när han springer efter henne.
Men bitig kille för den rösten.
Fan jag hör inget, får inget ljud. 🙁
EDIT: Aaah, var ju bra om man höjde också.
Hahahaha, fan vad kul.. han verker verkerligen blivit handlingsförlamad där.
Första man gör där är väl för fan inte att ropa efter mamma. 😛
2 Guest(s)