April 10, 2003
Fast det slår inte vad en bekant som jag kände förut gjorde på fyllan.
Han var rejält packad och satt på en bänk sent på hösten lite halvt borta och så kommer det fram två poliser som beter sig hur skysst som helst och frågar om han vill ha skus hem så att inget händer och han kan sova av sig.
Då får dena grabb en snilleblix, pekar på en av dom och klämmer ur sig "Du! Det som hände i Malexander tycker jag var jääävligt bra." (Detta var inte långt efter det hade skett heller.)
Tja poliserna fick en helt ny attityd och gav han en läxa med batongerna innan dom slängde in han i en fyllesäll under natten.
August 11, 2005
Popeye wrote: [quote=Boomhauer]Tacka vet jag securitas. Jag och en polare kastade varsin på en passerande van som vände och hur flög 2 väktare. "NU JÄVLAR!" Och så började snöbollarna vina genom luften 😀
Haha, vem vann det lilla "kriget" då? 😀
Egentligen var det bara en cover-up för att få väktarna ur bilen så att en tredje kunde hoppa bakom ratten o sno cash 😀
October 22, 2002
Tycker det var helt rätt att du blev nertryckt i snön av 4 st poliser.
Tvivlar starkt på att du vill ha en snöboll på din bil. Sen så att kasta snöbollar på bilar är enormt jävla dumt. Har åkt med i en bil som framrutan gick sönder på när några snorungar kastade ispärlor på bilar.
Har själv fått ett antal snöbollar i framrutan på lastbilen och det är inte det minsta skoj.
Om du absolut måste kasta snöboll på någon bil så kasta på din bil alternativt dina föräldrar (som troligtvis inte heller uppskattar ditt beetende)
February 7, 2006
February 7, 2006
February 7, 2006
Ratien wrote: [quote=cybercola][quote=Ratien]live and learn.... ingen idé att döma folk ......
man har sina bra och dåliga idéer
aa men att sen komma hit o klaga ... ?
och det ger dig rätten att döma ?
det gör det definitivt. han kom hit för feedback. och det fick han.
May 29, 2001
fisken wrote: Tycker det var helt rätt att du blev nertryckt i snön av 4 st poliser.
Tvivlar starkt på att du vill ha en snöboll på din bil. Sen så att kasta snöbollar på bilar är enormt j**la dumt. Har åkt med i en bil som framrutan gick sönder på när några snorungar kastade ispärlor på bilar.
Har själv fått ett antal snöbollar i framrutan på lastbilen och det är inte det minsta skoj.
Om du absolut måste kasta snöboll på någon bil så kasta på din bil alternativt dina föräldrar (som troligtvis inte heller uppskattar ditt beetende)
Du har ju förfan inte ens läst igenom det jag har skrivit, verkar mera som du har hakat på det som dom andra "hårdingarna" här har skrivit.
Ja och sen kan man ju dra paraleller om spräckta framrutor, något som är väldigt troligt om man lobbar upp en snöboll på taket eller hur?
Och det här med att jag skulle ha blivit nedtryckt i snön, det har jag aldrig skrivit.
Alla har rätt till sin åsikt och det har jag inget problem med, det enda jag begär att du först läser igenom det jag har skrivit innan du yttrar dig och börjar dra slutsater. Men det kanske är något som dina föräldrar har missat att lära dig?
April 14, 2002
squarepusher wrote: Ja och sen kan man ju dra paraleller om spräckta framrutor, något som är väldigt troligt om man lobbar upp en snöboll på taket eller hur?
Aha lobbade du snöbollen på taket, då är det ju lugnt. Vi fick för oss att du kastade en snöboll i fyllan mot en polisbil. 🙄
July 18, 2003
Marcan- wrote: Onödigt att kasta tycker jag.
instämmer!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 22, 2002
squarepusher wrote: [quote=fisken]Tycker det var helt rätt att du blev nertryckt i snön av 4 st poliser.
Tvivlar starkt på att du vill ha en snöboll på din bil. Sen så att kasta snöbollar på bilar är enormt j**la dumt. Har åkt med i en bil som framrutan gick sönder på när några snorungar kastade ispärlor på bilar.
Du har ju förfan inte ens läst igenom det jag har skrivit, verkar mera som du har hakat på det som dom andra "hårdingarna" här har skrivit.
Ja och sen kan man ju dra paraleller om spräckta framrutor, något som är väldigt troligt om man lobbar upp en snöboll på taket eller hur?
Och det här med att jag skulle ha blivit nedtryckt i snön, det har jag aldrig skrivit.
Alla har rätt till sin åsikt och det har jag inget problem med, det enda jag begär att du först läser igenom det jag har skrivit innan du yttrar dig och börjar dra slutsater. Men det kanske är något som dina föräldrar har missat att lära dig?
Självfallet läste jag läste ditt inlägg innan jag skrev ett svar. Får skylla på att jag nyligen var uppstigen och lite geggig i ögonen. 🙂
Klart man kan dra paraleller om spräckta framrutor. Vem vet vad ditt nästa steg blir i ditt snöbollskastande?
Sen eftersom du skrev ett inlägg för att söka sympati för att polisen gjorde fel när dom skrek och ställde sig runt dig. Då får man tåla lite mothugg av folk som tyckte poliserna gjorde helt rätt.
Sen så kanske du ska följa ditt råd du gav förut.
https://www.nordichardware.se/forum/nasta-vt57003.html?postdays=0&postorder=asc&start=100
Alla poliser jag har träffat har förövrigt varit riktigt trevliga killar/tjejer/män/kvinnor. Som man behandlar andra blir man behandlar själv kan man ju kanske tänka sig?
1 Guest(s)