Man får inte kasta snöboll på polisen|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Man får inte kasta snöboll på polisen
nilsrock
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 245
sp_UserOfflineSmall Offline
1021011
March 7, 2006 - 11:27 am
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=ilg@dd][-(
Jag tycker händelsen säger mer om dej och dina föräldrar än om polisen..
Fast iofs har nog Polisen viktigare saker att göra än att behöva göra sådant som dina föräldrar misslyckats med..Din uppfostran..
Tycker du det är brukligt att slänga snöboll på andras fordon? Och då såna som skattebetalare betalt?
Personligen tycker jag nog att dom skulle tagit in dej i piketbussen och örfilat upp dej en stund..
Vet hut..

Aaa för jag har hört att bilar och så vidare går sönder av snöbollar...
EDIT: Speciellt taken är känsliga för kyla i hård form.

Det kan åtminstone bli lackskador och det vill man inte ha på sin bil för att nån liten fyllis ska får roa sig.

Jag tycker att dessa poliser som skällde ut vår snöbollskastare betedde sig mycket bra. Föredömligt att de talade ildådaren tillrätta även om det inte gav så mycket effekt kanske. Det jag uppskattar är iaf att de inte misshandlade någon med batong och inte grep någon i onödan.

Skaffa en egen bil om ni vill kasta snöboll på den!

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
1021021
March 7, 2006 - 11:58 am
sp_Permalink sp_Print

Till alla er som sitter här och tar i så att ni håller på att skita på er:
Enl mig så borde väl polisen vara experter på att bedömma om en situation är hotfull och deras eller allmänhetens hälsa är i fara, så vad är det stora hotet i en full och dom jävel som kastar en snöboll i en bana så att den landar på taket?
Vissa nissar här verkar ha fått för sig att jag stod mitt framför bilen och drog en ispärla med jag skrev snutjävlar, säger det igen läs vafan jag skrev i första inlägget.
Och jag visst var det jävligt onödigt gjort och jag förtjänade en utskällning, men det är inte vad jag beklagar mig över.
Det jag beklagar mig över är det väldigt aggressiva bemötande som jag fick, när dom försökte hetsa mig till att balla ur, jag är helt enkelt väldigt besviken över deras oproffesionella agerande, det var i stil med något som jag hade kunna väntat mig från krogvakter....men jag HADE faktiskt bättre förväntningar av polisen.
Det är en sak om man har ett helt gäng med AFA huliganer som kastar sten, men en liten fjuttig snöboll...men det är ju tydligen samma sak eller?

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1021116
March 7, 2006 - 3:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Hur fan ska dom kunna veta att du bara skojar och inte försöker provocera dom? Hur ska dom kunna veta hur du är på fyllan?
Om det nu hade varit någon annan som vara ville locka ut dom ur bilen för att sen skapa en jävla massa bråk då?

Skärp dig!

//Andreas

cHeNg_Ho
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1122
1021596
March 8, 2006 - 11:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Gud vad roligt att kasta en snöboll på en polisbil! Riktigt tufft av dig.

Moget... :-s

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 309
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL