September 23, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....35,00.html
Nu återstår det bara att se om mannen verkligen är mördaren...
Jag tror att killen kommer att erkänna brottet, om det är han, väldigt snart.
February 12, 2002
phantom wrote: Ja om det är han så kommer han nog erkänna...tror jag med...vill gärna veta motivet...förstår inte varför..
Ne tillvägagångssättet var väldigt skumt. Kanske han var hitsänd från framtiden för att stoppa Anna Lind från att göra något som hon ämmu inte gjort.. 🙄
September 23, 2002
Mathias wrote: Är ju presskonferens kl 15 varje dag, så då får vi nog svar. Går på svt.
Jo, men idag gav den ingenting...
Vad fan är det för mening att ha en presskonferans om man inte tänker kläcka några nya uppgifter.
Allt hon sa var i stort sett " Vi kommenterar inte det "
Så löjligt.
August 20, 2001
NH|Falcon wrote: [quote=Mathias]Är ju presskonferens kl 15 varje dag, så då får vi nog svar. Går på svt.
Jo, men idag gav den ingenting...
Vad fan är det för mening att ha en presskonferans om man inte tänker kläcka några nya uppgifter.
Allt hon sa var i stort sett " Vi kommenterar inte det "
Så löjligt.
Jo jag lyssnar på den just nu... vill inte kommentera, vill inte kommentera, osv...
October 11, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=phantom]Ja om det är han så kommer han nog erkänna...tror jag med...vill gärna veta motivet...förstår inte varför..
Ne tillvägagångssättet var väldigt skumt. Kanske han var hitsänd från framtiden för att stoppa Anna Lind från att göra något som hon ämmu inte gjort.. 🙄
...kanske skulle hon bli ledaren för en kamp mot maskinerna i framtiden.. vem vet?
November 15, 2001
hmmm.. http://www.dn.se/
Tro inte allt Skräpbladet skriver.
February 1, 2002
DiDi wrote: [quote=Marcan-][quote=Gueno]Varför skicka iväg mordvapnet till england..?
Jag fattar inte..
Tyckte jag läste att man kunde kolla efter DNA där och inte här eller nått?
De har väl ett bättre tekniskt labb där förmodligen...
nja bättre o bättre.. de har det enda riktiga dna labbet..
3 Guest(s)