January 28, 2003
min amatörpsykologiska förklaring till motivet är att han har blivit besatt av Anna Lindh personligen, och när han har sett hennes ansikte i stort sätt överallt så har det slagit slint riktigt...
hoppas verkligen dom tar den jävlen som gjort detta och oavsett om han är psykiskt sjuk ska han in i fängelse för alltid... dock så tror jag inte att medfångarna kommer vara så jättehårda mot honom, anna lindh var nog betydligt mer omtyckt i andra kretsar...
January 28, 2003
Beex wrote: Kan man bry sig mindre?
det kan man verkligen göra... men vissa fattar inte hur stort detta verkligen är, en av våra högsta ledare har blivit mördade på ett sätt som jag trodde bara fanns i U-länder vilket skrämmer mig väldigt mycket
sen att jag inte gilla anna lindh och det hon stod för hör int ehit, i en demokrati så är alla åsikter välkomna, så länge dom inte bryter mot lagen!
ärligt talat tycker jag det är ett riktigt korkat uttalande...
January 4, 2001
Callister wrote: [quote=Coore][quote=Beex]Kan man bry sig mindre?
Så du menar att man inte ska bry sig om att fånga en mördare? Jag förstår inte hur du kan kläcka en sån korkad kommentar.
Glöm inte att han är 14 år. 🙂
Sådana saker slängde inte jag ur mig när jag var 14...
June 17, 2001
Citerar: "Och i en rättspsykisk undersökning från förra året slogs det fast att han inte led av någon allvarliga psykisk störning."
Kan inte bli bättre ju. Det betyder att om det är han så kommer han nog inte få igenom att han är psykiskt störd under en eventuell rättegång. Det betyder att lillkillen kommer att sitta många många år. Jag tror att han hade fått dödsstraff om Sverige hade haft det. (Vilket jag INTE tycker att vi ska skaffa)
P.S Debatera nu inte dödsstraff i denna tråden utan håll er till ämnet D.S
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 21, 2001
Namn och bild publiserad på eventuell mördare..
January 20, 2002
NH|Falcon wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....35,00.html
Nu återstår det bara att se om mannen verkligen är mördaren...
Jag tror att killen kommer att erkänna brottet, om det är han, väldigt snart.
OM inte så kommer han gå lös inom en snar framtid ;/
March 17, 2002
Kunde ärligt talat inte bry mig mindre...
Folk blir fan mördade dagligen, ska du inte klistra mordet på dom också?
Eller dom 2 tjejerna som igår krockade med en bil här i Åkersberga, där ena tjejen dog och den andra ligger i koma?
Det är väll fan minst lika viktigt?
Oldschool member since 2002.
1 Guest(s)