September 23, 2002
MegaGeekBoy wrote: Kunde ärligt talat inte bry mig mindre...
Folk blir fan mördade dagligen, ska du inte klistra mordet på dom också?
Eller dom 2 tjejerna som igår krockade med en bil här i Åkersberga, där ena tjejen dog och den andra ligger i koma?
Det är väll fan minst lika viktigt?
Du, töntpojken, det är hög tid för dig att lägga ner ditt klagande i trådarna. ( Har sett minst 4 trådar, bara igår kväll... )
Ser du någon tråd eller inlägg som du tycker är olämpligt PM/maila en moderator istället så kollar vi på det så snart vi får tid.
Vilka trådar jag eller annan moderator väljer att klistra ska du enbart ignorera.
Jag tyckte den förtjänade lite klister eftersom det var ett hett ämne, just då. Nu däremot är det rätt avkylt, verkar ju t.om vara så att mannen är oskyldig.
March 17, 2002
NH|Falcon wrote: [quote=MegaGeekBoy]Kunde ärligt talat inte bry mig mindre...
Folk blir fan mördade dagligen, ska du inte klistra mordet på dom också?
Eller dom 2 tjejerna som igår krockade med en bil här i Åkersberga, där ena tjejen dog och den andra ligger i koma?
Det är väll fan minst lika viktigt?
Du, töntpojken, det är hög tid för dig att lägga ner ditt klagande i trådarna. ( Har sett minst 4 trådar, bara igår kväll... )
Ser du någon tråd eller inlägg som du tycker är olämpligt PM/maila en moderator istället så kollar vi på det så snart vi får tid.
Vilka trådar jag eller annan moderator väljer att klistra ska du enbart ignorera.
Jag tyckte den förtjänade lite klister eftersom det var ett hett ämne, just då. Nu däremot är det rätt avkylt, verkar ju t.om vara så att mannen är oskyldig.
Det är inte bara jag som klagar här, men eftersom det såg ut som eran verksamhet dött i forumet så tog jag bara och påpekade det.
Och om du noterade så hade även du en hel drös med PM på IRC...
Oldschool member since 2002.
September 23, 2002
MegaGeekBoy wrote:
Och om du noterade så hade även du en hel drös med PM på IRC...
Exakt. Och det räcker med det.
Jag kan inte vara available på detta forum 24/7 och det kan ingen annan heller eftersom vi har ett annat liv också, det verkar inte som att alla har ett liv, utan allt kretsar kring NH... Illa.
Som jag tidigare skrev, jag vill inte se något mer klagande, i trådarna.
Det räcker med PM/Mail/IRC
1 Guest(s)