February 10, 2004
Hej.
Nu är jag igång igen med ännu ett nytt inlägg.
Jo i går kväll runt 19.00- tiden när jag och 3 polare var på vägen hem till mig, (bor i lägenhet 3 tr.), så stog det någon konstig lirare utanför min portuppgång och höll på med "underedet" på en bil.
han verkade något konstig, men vad ska man göra. någon timme senare efter att vi hade haft reklam tävling och gissat på villka reklamer som skulle komma, så gick vi ut på balkongen för att röka.
samma konstiga snubbe står fortfarande kvar och håller på med bilen.
vi pratde vel kanska högt då min ena polare såg att det var norrsken på himlen, och då hörde vi mannen nere på gatan skrika och joddla.
vi kollade naturligtvis ner för att se vf han höll på med, och då hotade han med att kasta upp ett fälljkors mot oss.
Jag fik tanken "112?" i skallen för snubben värkade kanske pårökt.
Jaja, Orkade inte bry mig så jag struntade i snubben och började glo på tv. tiden gick och så gjorde även mina vänner. 😛
Runt 2 halv 3 tiden på natten så ser jag blåljus blinka utanför fönstret. jag ställer mig vid fönstret för att se vad som förigår ute på gårde mitt inatten. och där står det 3st polisbilar, massa snutar och en å annan polishund.
Mina tankar fordirekt tillbaka till den konstige mannen. å Vipps! vem är det som kommer ut ur borten med lite hjälp av poliseskort? jo den pårökte mannen. Hög som MITT hus (;)) vacklar han ut och blir nertryckt på marken för att sedan bli skussad till närmsa polisstation.
Känndes lite läskigt med en såndär snubbe i det lugna kvarter ajg ändå bor i. det värsta som hänt annars är typ att någon kört förfort eller fått p-böter. villket inte är så mkt att skryta med.
Är det någon mera än jag som sog när snubben blev ivägskussad? så nämligen en del ungdomar och annat trevlig folk på balkongerna lite här å var på fregattvägen i gröndal.
aja de va vel allt! bye!
Edit: fortsättning följer då jag nyligen såg en polis bil som det stog "narkotikatransport" på. hah har alldrig sätt någon sådan bil förut =)
June 28, 2001
wow så snuten lyckades gripa någon, antar att nån av dina grannar ringde polizei då.
finns ett skoj fenomen där just något liknande kan hända och alla vittnen tänker att någon annan ringer säkert polisen så låter dom bli att ringa själva, kan säga att det är sällan någon ringer snuten.
muchcup wrote: Får jag fråga vart du bor någonstans? 😮 Ifall stockholm, vart i stockholm?
Kanske topicen kan ge en ledtråd..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 10, 2004
Adam wrote: [quote=ilg@dd][quote=muchcup]Får jag fråga vart du bor någonstans? 😮 Ifall stockholm, vart i stockholm?
Kanske topicen kan ge en ledtråd..
=DO
eller om du läste texten så står det :
Är det någon mera än jag som sog när snubben blev ivägskussad? så nämligen en del ungdomar och annat trevlig folk på balkongerna lite här å var på -> fregattvägen i gröndal. <-
1 Guest(s)