May 29, 2001
Malla_gbg wrote: "Var det inte det jag sa eller ? Att vi INTE skulle bråka om allt men du tolkade det helt snett naturligtvis."
Tolka och tolka... Tro mig- jag har mött rätt många med argument som dina, och jag blir lika provocerad varje gång. =) Och en provokation behöver ju inte alltid vara synonymt med bråk- eller rätta mig om jag har fel.
"Tänk lite innan du säger något istället för att vara feg och upprepa den vanliga ramsan om jämlikhet, för mig är inte jämlikhet samma sak som millimeter rättvisa i varje fall, det slutade jag med i tre års åldern"
Vad är det som gör att så fort man tar upp diskussionen så backar män direkt som om man släppt en riktig bomb. Varför går du i försvarsställning? Vad har du att förlora på om kvinnor får samma ställning som män?
Resten av dina meningar tänker jag inte ens bemöda mig med att kommentera. Det tar för lång tid...
varför så arg?
August 24, 2002
Jag säger bara: http://www.antifeminist.nu
October 28, 2002
hahah den var skön zennan 😀 sett den förut fast lite annorlunda...
Sen att det blev en rolig liten debatt var bara pricket över i.
HUBBA!!!
nu ska vi se...
Är inte denna feminstvåg en modegrej?! Då är det heller inte inne att vara vegan, gå estet och lyssna på håkan hellström (detta gäller östersund.) Fler och fler hakar på hela vänsterpop tåget idag, dom blir veganer, feminister och ska befria palestina på en gång. mode till tusen. i princip ingen av dom vet vad dom snackar om.
Och sen håller jag bara med, det ör allltid så jävla synd om kvinnorna när det snackas jämnställdhet, det är bara kvinnorna som ska få bättre förutsättningar, att det skulle vara någon orättvisa för männen snackas det alldrig om.
exempel: ClubElajt: Öppet 20-06 Ålder 21 (Tjejer 19) Inträde: Män: 80. Tejer går in gratis! OBS! vi bjuder på billigare tjejtaxi för alla på hemvägen!
Har alldrig hört schyman gapa om detta.
PS. Winows 95 är en hon. Min dator är iaf otroligt manlig av sig.
Tsss...
Tagga ner ett par snäpp killen...det är naturligtvist bra att du står för dina åsikter.Men jag undrar vad du är rädd över...att män och kvinnor borde bli mer jämlika är inte mer än rätt och detta ska man kunna säga utan någon hojtar feminist så fort en kvinna kan ha en annan åsikt än du själv.
Skrioy det är kvinnoförnedrande att tro att en kvinna inte kan tala för sig själv utan måste bli försvarad av en man 😉 Vad hade han sagt som förtjänade en tillsägelse igentligen? Jag vet vilket läger du står i men du kan väl iaf försöka vara neutral?
3 Guest(s)