October 22, 2002
Alla vet vi att det har alltid funnits skillnader mellan män och kvinnor.. 🙄
Med länken nedan kan vi roa er lite med att läsa om våra skillnader 😉
http://www.yttermera.se/appelm.....olika.html
// Casio :gunsfire:
October 22, 2002
Timmy wrote: Den var bra!
joo hehe, min favorit..
"Låt oss anta att en liten grupp av män och kvinnor befinner sig i samma rum, och de tittar på tv. Plötsligt börjar ett avsnitt av Våra Värsta År. Med en gång kommer männen att bli väldigt uppjagade; de kommer att skratta högt och ljudligt, en del kommer även att imitera Al Bundy då han sitter i soffan. Kvinnorna kommer dock att rulla med ögonen, sucka och vänta tills pärsen är över."
8)
December 7, 2001
SLAG UNDER BÄLTET
Låt oss säga att en man och en kvinna ser på en boxningsmatch på tv. En utav kämparna får plötsligt ett slag under bältet, mitt klockspelet så att säga. Kvinnan säger i nio fall utav tio: "Oj, det där måste ha gjort ont." Mannen intill säger inget då han viker dig dubbel och riktigt känner hur ont det gör.
är de bara jag som varit med om det? 😮
October 22, 2002
peppe20 wrote: SLAG UNDER BÄLTET
Låt oss säga att en man och en kvinna ser på en boxningsmatch på tv. En utav kämparna får plötsligt ett slag under bältet, mitt klockspelet så att säga. Kvinnan säger i nio fall utav tio: "Oj, det där måste ha gjort ont." Mannen intill säger inget då han viker dig dubbel och riktigt känner hur ont det gör.är de bara jag som varit med om det? 😮
hahahha AJ 😡
June 20, 2002
Jekyll 3000 wrote: Hehe, skön... den där med tvätten känner jag inte alls igen... 🙂 Kvinnor tvättar ett helt gäng olika maskiner med två tre tröjor i varje osv... olika färg, grader, material mm. Killar sorterar på sin höjd upp det i 2 omgångar, underkläder i 60 grader, resten i 40...
Jag kör allt på snabbtvätt i 40 grader och hoppas på att inget färgar... 😀
sköljmedel är helt uteslutet... Då får man ju inte uppleva lyckan när den där stenhårda tröjan man satte på sig på morgonen äntligen börjar bli mjuk och skön igen... 😀
1 Guest(s)