September 17, 2001
Hygeniskt att sitta ner? Nae, bläh och fy. Iaf inte på offentliga toaletter. Tänk så jävla massa äckel som kan ha suttit ner och kletat in toalettsitsen med sina könssjukdomar och anala bakterier. Nej, tack! - jag sitter ner så lite som möjligt!
Kan tillägga att jag står upp på tåg och pissar också, även fast det är "strängt förbjudet".
Obelix, du behöver inte slippa undan fingrar i hålet ditt bara för att du sitter ner och pissar.
October 24, 2002
"På uppfinnarens eget företag har man monterat in den pratande lilla pinkpolisen på sin kundtoalett.
- Hela kontoret hör när spöket börjar prata. Det är jättekul för oss men en del kunder är väldigt röda i ansiktet när de kommer ut"
Det är väl snarare de som inte får spöket att prata som ska skämas. Vem är så svining och sitter ner på en allmän toa? Eftersom den går av efter redan 15sek så hinner man ju knappast lägga ut papper eller så ifall man nu var tvungen att göra #2. Nej ush och fy för denna mekanism på allmäna toaletter.
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=NH|SiBBoR] Kan tillägga att jag står upp på tåg och pissar också, även fast det är "strängt förbjudet".
Haha, är det sant? Har aldrig suttit ner och pinkat på ett tåg.
Kan nog inte heller säga att jag har suttit och pinkat på ett tåg. Det är fan obehagligt. :cy:
Är jag trött så sitter jag ner...Brukar sitta där i några minuter på morgonen i ett försök att vakna upp. Annars står man.
May 17, 2004
om en kvinna eller man blir ledsen för att jag inte sitter ner på toaletten när jag ska urinera så kan denne väll bara be mig att sitta ner så gör jag det. skulle bara kännas som en pik att denna inte vågar be mig att sitta så den blir tvungen att skaffa en aparatur som gör det 🙁
March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Dehman][quote=NH|SiBBoR] Kan tillägga att jag står upp på tåg och pissar också, även fast det är "strängt förbjudet".
Kan nog inte heller säga att jag har suttit och pinkat på ett tåg. Det är fan obehagligt. :cy:
Precis, sen är det lite sport att stå upp också. :>
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Dehman][quote=NH|SiBBoR] Kan tillägga att jag står upp på tåg och pissar också, även fast det är "strängt förbjudet".
Precis, sen är det lite sport att stå upp också. :>
Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Speciellt om man är minst 190cm lång och väger +100kg. :hb: :)R
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=obelix] Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Nja, det sportigaste är nog ändå att och pissa i en bajamaja när någon försöker välta den. :>
😮 :cy:
Du vinner... :bgrin:
September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=obelix] Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Nja, det sportigaste är nog ändå att och pissa i en bajamaja när någon försöker välta den. :>
vad hade du gjort om det hänt dej? 🙂 :eye:
jag hade nog hoppat ut o pissat på dem som försökte välta den :eye: :bgrin:
1 Guest(s)