March 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=Dehman][quote=obelix] Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Speciellt om man är minst 190cm lång och väger +100kg. :hb: :)R
Nja, det sportigaste är nog ändå att och pissa i en bajamaja när någon försöker välta den. :>
vad hade du gjort om det hänt dej? 🙂 :eye:
jag hade nog hoppat ut o pissat på dem som försökte välta den :eye: :bgrin:
Har inte hänt mig. Har dock utsatt en polare för det. :>
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman][quote=obelix] Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Nja, det sportigaste är nog ändå att och pissa i en bajamaja när någon försöker välta den. :>
Du verkar vara lika snäll som min kusin...
Vi hade varit och badat när vi gena genom hagen.
Dom hade precis "skrämt" upp elen i stängslet, jag klev över och mobbade min kusin för att han var kortare än mig, hade våta badbyxor, när min kusin tar en pinne och lyfter upp tråden med ett elakt leende och sa, "Vad sa du?" :cy:
March 14, 2004
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman][quote=obelix] Det är mer sport att stå och pissa på landvägsbussarnas toa.
Offtopic: Har vår lille Dehman hittat en ny smilie? Du använder den hela tiden...
August 21, 2001
obelix wrote: [quote=NH|SiBBoR]
Obelix, du behöver inte slippa undan fingrar i hålet ditt bara för att du sitter ner och pissar.
Nä, jag vet 🙁
Prostatacancer är vanligt hos oss män... :cy:
Vanligt hos män ja..
Och extremt dödligt. Men som tur är så växer den oftast så långsamt att man hinner dö av andra saker innan.. så som ålder.
Dock är det bökigt med prostataförstoring ändå.. Knepigt att kissa och så.. Jobbigt som fan för dem som lider av det om jag förstått saken rätt..
Förövrigt? Jag står och pissar ändå då jag kan stå och pissa.
Skulle världen av någon anledning snurra.. då brukar jag sitta ner, då jag är hemma.. På krogens toalett skulle jag aldrig någonsin sätta mig.. Inte för att pissa ivarjefall... kanske vid samlag eller skitnödighet.. men hur vanligt e det?
3 Guest(s)