January 4, 2001
Shinji wrote: Många nya medlemmar tillkom när Swec's allmännadel låstes för ett tag.
Jag undrar var majoriteten nya medlemma här kommer ifrån 🙄
Många som är här på NH har från början varit på Swec, ja. Det var jag med. Men på den tiden fanns inte NH.
Sen att så många har gått över till oss är vi ju glada över.
October 1, 2002
Beex wrote: Kan vi inte göra en presentationstråd där varje medlem får skriva en liten truddelutt om sigsjälv?
Sen så kan ju Skiroy, Coore, WiggeR eller någon av de andra små snälla moderatorerna klistra den.
Intressant förslag 🙂
Jaja, jag hakar på om någon startar upp presentationstråden isåf.
October 5, 2003
November 29, 2001
Smirnoff wrote: Swec.com har ju stängt sin "Allmänna snack" avdelningen, så många fjortisar hoppar över hit 🙄
hehe
alla swecare tror att NH bara är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
alla NHare tror att swec bara är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
summan = alla är fjortisar och jäkligt kassa på datorer? 😀
att det är många noobs både på Swec och NH nuförtiden betyder egentligen bara att vi lyckas slå oss ut från den trånga läsarkretsen av entusiaster och att vi fått en bredare läsarkrets
visst kan det vara lite irriterande ibland men har man bara tålamod med folket och är hjälpsam och hövlig så betyder det bara att vi om något år kommer ha ÄNNU fler galna tweakers, överklockare och hjälpsamma individer i våra forum 🙂
sen är det ju inte bara noobs man drar åt sig, med vår utvidgning ha vi också börjat nå folk som sysslar med datore ri sitt arbete mer och mer, profesionelal 3d-grafiker, inköpsansvariga på butiker och distrubitörer osv. vilket jag personligen tycker är mycket trevligt 🙂
hehe lagom off topic va?
August 11, 2002
UndaC wrote: [quote=Smirnoff]Swec.com har ju stängt sin "Allmänna snack" avdelningen, så många fjortisar hoppar över hit 🙄
hehe
alla swecare tror att NH bara är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
alla NHare tror att swec bara är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
summan = alla är fjortisar och jäkligt kassa på datorer? 😀
att det är många noobs både på Swec och NH nuförtiden betyder egentligen bara att vi lyckas slå oss ut från den trånga läsarkretsen av entusiaster och att vi fått en bredare läsarkrets
visst kan det vara lite irriterande ibland men har man bara tålamod med folket och är hjälpsam och hövlig så betyder det bara att vi om något år kommer ha ÄNNU fler galna tweakers, överklockare och hjälpsamma individer i våra forum 🙂
sen är det ju inte bara noobs man drar åt sig, med vår utvidgning ha vi också börjat nå folk som sysslar med datore ri sitt arbete mer och mer, profesionelal 3d-grafiker, inköpsansvariga på butiker och distrubitörer osv. vilket jag personligen tycker är mycket trevligt 🙂
hehe lagom off topic va?
Word!
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=UndaC]swec är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
korrigera lite så den verkliga innebörden kom fram :bgrin:
det är ju bara bra att vidga sin läsarkrets..
bara jag kan lägga band på mig och inte idiotförklara folk 😀
Fortsätter du i den här takten så ahr ju Mind en utmanare...
July 13, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Smirnoff]Swec.com har ju stängt sin "Allmänna snack" avdelningen, så många fjortisar hoppar över hit 🙄
Märkt det. *Skratar*
aSSå, det där var tYp taskiT!! Hatar nä alla kalar mig fjorrtis!! *gråter*
....*suger på tummen*...*kollar min lunaj*
😀
2 Guest(s)