October 5, 2003
Starscream wrote: [quote=Beex]Kan vi inte göra en presentationstråd där varje medlem får skriva en liten truddelutt om sigsjälv?
Sen så kan ju Skiroy, Coore, WiggeR eller någon av de andra små snälla moderatorerna klistra den.
Finns under allas Profile 🙂
Roligare med en tråd?
September 13, 2002
Gueno wrote: [quote=heimdal]hauk, vad är ett keffo och vart e sveriges baksida?
Det kan jag tala om..
Keffo är en sån som dig och Sveriges baksida ligger några mil norr om Stockholm.
på fråga 2.. uppsala?
om baksidan e norr om stockolm, så borde "bakside-hålet" ligga engefär vid stockoholmo
fråga 1... så ett keffo e en helt normal person med lite annorlunda hårfärger?? (grönt)
September 13, 2002
Gueno wrote: [quote=heimdal]fråga 1... så ett keffo e en helt normal person med lite annorlunda hårfärger?? (grönt)
Normal vet jag inte.. 🙄
Jag tänkte mer på hela din personlighet.
vilken av mina personligheter, den shitzoffrena elelr den shitzoffrena (elite stavning "shits offren")
June 9, 2003
Så du menar att fjortisar är en ras?
De kan ju ha nåt hemligt nätverk, som börjar på Lunar och slutar på Storm
tycker personligen att de är ganska roliga, man typ kommer fram till nån rökande tjej å säger "tjena". så får hon ett anfall och börjar gapa:
"ÄÄÄÄÄÄÄuuehhhh, va fjan äj de fjågan om javlja nöjd, kom fAn inte näja mej, javla bög-hövve, jag haj fan mej status än va du haj i Lunaj, zka bajza snart *längtar*"
January 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=MrWeizel][quote=UndaC]swec är fyllt av fjortisar och "datoranalfabeter"
korrigera lite så den verkliga innebörden kom fram :bgrin:
det är ju bara bra att vidga sin läsarkrets..
bara jag kan lägga band på mig och inte idiotförklara folk 😀
Fortsätter du i den här takten så ahr ju Mind en utmanare...
på vilket sätt skulle jag utmana mind??
hänger ej med..
December 31, 2001
Coore wrote: [quote=Shinji]Många nya medlemmar tillkom när Swec's allmännadel låstes för ett tag.
Jag undrar var majoriteten nya medlemma här kommer ifrån 🙄
Många som är här på NH har från början varit på Swec, ja. Det var jag med. Men på den tiden fanns inte NH.
Sen att så många har gått över till oss är vi ju glada över.
Stämmer bra.
Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿
3 Guest(s)