Många nya NH'are i allmänt delen på siståne. Välkommna!!|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Många nya NH'are i allmänt delen på siståne. Välkommna!!
Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
sp_UserOfflineSmall Offline
437609
October 16, 2003 - 6:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿

Samma här.
Blev dock aldrig bannad men jag tröttnade.
Om jag hade gjort sammalika inlägg på swec som här så hade jag vart fetbannad för all framtid. laugh

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
437749
October 16, 2003 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿

Samma här.
Om jag hade gjort sammalika inlägg på swec som här så hade jag vart fetbannad för all framtid. laugh

Berömde Castor för hans vältränade ringmuskel o då fick man fanimej en ban för eveigt 😮

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
437752
October 16, 2003 - 8:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Gueno][quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿

Samma här.

Berömde Castor för hans vältränade ringmuskel o då fick man fanimej en ban för eveigt 😮

haha modigt gjort 😀

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
437794
October 16, 2003 - 9:33 pm
sp_Permalink sp_Print

kanske lite för modigt verkade det som... många fick sig i alla fall att gott skratt.

Det va jag och pa1983 som oxå imigrerade hit som härja på ordentligt när vi tröttnade på attityden på swec 🙂

pa1983
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 287
437803
October 16, 2003 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: kanske lite för modigt verkade det som... många fick sig i alla fall att gott skratt.

Det va jag och pa1983 som oxå imigrerade hit som härja på ordentligt när vi tröttnade på attityden på swec 🙂

Jaja...
Ne swec hade sin tid mellan 2001 och 2002 typ sedan kom lunarstormarna å undrar hur man öppnar en cdrom.
Sa till min kompis som är med att dom borde ha RTFM på bannern.
Hans svar löd. Citat " då frågar dom vad det betyder"
LOL 😀
Har inget i mot att folk vill fråga å lära sig men som vissa jag känner osv så kan dom väll åtminstone läsa manualen å googla lite innan dom frågar hur man ändrar från 100 till 133Mhz fsb eller liknande.
Blir lite kötigt med alla onödiga trådar som man lätt kunat läsa sig till på 5 min.
Fins ju dom som tom säger att dom inte orkar.. borde vara ban omedelbart på det.
Lämnat å lämnat swec :D... Offecielt banad men så lätt stoppar dom inte mig om jag vill in 😛 Fast vem orkar med alla idiotrådar där nu.. usch.

Härga å härga föresten... vet e fan men hatar tykna ugar som tror dom vet å envisas när dom har noll koll..... blir ban tillslut när man trötnar på dom.

Hatar trådar som P5 slår athlon 64 blabla å inget mer när ingen av CPU:erna är släppta... Har nada bechmarks eller nåt. Tro fan alla skitkasstar honom.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
438816
October 18, 2003 - 1:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿

Samma här.

Vet wink

Här har man inte ens fått en varning.. 😛
Det kommer... / NH|Falcon

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 250
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL