June 3, 2001
Death On Wings wrote: Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿
Samma här.
Blev dock aldrig bannad men jag tröttnade.
Om jag hade gjort sammalika inlägg på swec som här så hade jag vart fetbannad för all framtid.
December 31, 2001
Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿
Samma här.
Om jag hade gjort sammalika inlägg på swec som här så hade jag vart fetbannad för all framtid.
Berömde Castor för hans vältränade ringmuskel o då fick man fanimej en ban för eveigt 😮
August 11, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Gueno][quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿
Samma här.
Berömde Castor för hans vältränade ringmuskel o då fick man fanimej en ban för eveigt 😮
haha modigt gjort 😀
September 10, 2003
Death On Wings wrote: kanske lite för modigt verkade det som... många fick sig i alla fall att gott skratt.
Det va jag och pa1983 som oxå imigrerade hit som härja på ordentligt när vi tröttnade på attityden på swec 🙂
Jaja...
Ne swec hade sin tid mellan 2001 och 2002 typ sedan kom lunarstormarna å undrar hur man öppnar en cdrom.
Sa till min kompis som är med att dom borde ha RTFM på bannern.
Hans svar löd. Citat " då frågar dom vad det betyder"
LOL 😀
Har inget i mot att folk vill fråga å lära sig men som vissa jag känner osv så kan dom väll åtminstone läsa manualen å googla lite innan dom frågar hur man ändrar från 100 till 133Mhz fsb eller liknande.
Blir lite kötigt med alla onödiga trådar som man lätt kunat läsa sig till på 5 min.
Fins ju dom som tom säger att dom inte orkar.. borde vara ban omedelbart på det.
Lämnat å lämnat swec :D... Offecielt banad men så lätt stoppar dom inte mig om jag vill in 😛 Fast vem orkar med alla idiotrådar där nu.. usch.
Härga å härga föresten... vet e fan men hatar tykna ugar som tror dom vet å envisas när dom har noll koll..... blir ban tillslut när man trötnar på dom.
Hatar trådar som P5 slår athlon 64 blabla å inget mer när ingen av CPU:erna är släppta... Har nada bechmarks eller nåt. Tro fan alla skitkasstar honom.
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=Death On Wings]Började på swec och registrerade mig här nästan samtidigt men fastnade för swec i början. blev dock banad av de alsmäktiga gudarna
(moderatorerna) 👿
Samma här.
Vet
Här har man inte ens fått en varning.. 😛
Det kommer... / NH|Falcon
1 Guest(s)