October 27, 2002
Blue_Moon_ wrote: biologiska sjukdomar å virusskit är å andra sidan inte att leka med, man ska inte tro att det finns bot mot allt som kan tänkas komma upp i framtiden - stort hot mot mänskligheten är det.
Vad menar du med biologiska sjukdommar? Alla sjukdommar är vad jag vet "biologiska"...
November 8, 2002
Lurifax wrote: [quote=Blue_Moon_]biologiska sjukdomar å virusskit är å andra sidan inte att leka med, man ska inte tro att det finns bot mot allt som kan tänkas komma upp i framtiden - stort hot mot mänskligheten är det.
Vad menar du med biologiska sjukdommar? Alla sjukdommar är vad jag vet "biologiska"...
Ja, jag syftade väl mer på orsaken till att man blir sjuk, blev en liten groda där.
Men virus och bakterier är farliga grejor om dem är elakartade, dem ändrar ju sin resistivitet så att antibiotika mm inte längre biter på dem efter en tids behandling å då måste man hitta nya motmedel, hela tiden. Forskarna ligger ju jämt steget efter. Jag tror det var på vetenskapens värld som dem sa att det är fullt möjligt att det kommer en ny pest i modern tid. scary 🙁
August 11, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=coalan][quote=Beex][quote=GoggeL]jamen det är ju jättemånga som dör av skoskav, eller hur?
Jag höll på och kola av förra året iaf 😀
jag går igenom en tuff period med allvarliga skoskavsproblem skänk mig gärna en tia så jag kommer levande ur denna livskris
du kan få mitt akvarium... om du vill
har redan ett
2 Guest(s)