February 17, 2004
Maste skriva av mig lite. Sitter pa jobbet och kan inte koncentrera mig :(.
Mar pyton pga karleksbekymmer. En tjej jag traffar nastan varje vecka ute. Hon har charmat sonder mig. Har gjort en strategi hur jag ska fa henne pa fall, vet hur jag ska gora. Fast maste vanta pa ratt tillfalle.
Traffade henne igar, det var INTE planerat, hon var vackrare an nagonsin. Fick liksom panik och kunde inte genomfora draget, passade inte.
Nu kan jag inte sova om natterna, och tanker hela tiden pa henne. Borjar jag bli galen. Sitter pa mitt nya jobb med en arbetskollega som gnaller om arbetsuppgifter, finns risk att jag gor nat dumt mot kollegan.
Finns det nat jag kan gora for att slippa dessa tankar?
sorry for eng tangentbord. Gar ej andra sprak pga rattigheter.
Dani wrote: Maste skriva av mig lite. Sitter pa jobbet och kan inte koncentrera mig :(.
Mar pyton pga karleksbekymmer. En tjej jag traffar nastan varje vecka ute. Hon har charmat sonder mig. Har gjort en strategi hur jag ska fa henne pa fall, vet hur jag ska gora. Fast maste vanta pa ratt tillfalle.
Traffade henne igar, det var INTE planerat, hon var vackrare an nagonsin. Fick liksom panik och kunde inte genomfora draget, passade inte.Nu kan jag inte sova om natterna, och tanker hela tiden pa henne. Borjar jag bli galen. Sitter pa mitt nya jobb med en arbetskollega som gnaller om arbetsuppgifter, finns risk att jag gor nat dumt mot kollegan.
Finns det nat jag kan gora for att slippa dessa tankar?
sorry for eng tangentbord. Gar ej andra sprak pga rattigheter.
Ehh, jahaja..
Grattis då eller nått..
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
fisken wrote: Väljer hon dig så är saken biff!
Sure..
Hur mycket skulle man lita på sådan slinka?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
ilg@dd wrote: Sure..
Hur mycket skulle man lita på sådan slinka?
Håller fullstandigt med dig. Men tyvarr ar det så att 10:orna alltid har kille. Tråkigt nog tycker jag om henne. Lyckas jag få henne i mina armar så har jag lyckats (och det kommer jag), dvs hon blir lika rord som jag och jag stillar mina kanslor. Sen ar det kul ocksa..
November 18, 2003
tbh säg att du inte har kunnat sova pga henne kommer hon tro att du är besatt.
Du kan ju börja prata med henne lite lätt så att ni bara lär känna varandra sen kom in på det där andra men för fanken berätta inte att du har legat sömnlös, vi vill inte verka hur tillgängliga som helst.
April 24, 2007
Försök gå fram till henne. Våga! man kan mer än man anar. Även om du kanske inte har bra självförtroende så kan du agera som om du hade det och då kommer självförtroendet av sig själv efter ett tag. Mao skådespeleritet blir real deal 🙂
om du inte snackar med henne kommer du ångra det sen, i värsta fall händer det inget mellan er, i bästa fall blir ni ihop. det tycker jag är bra odds. 1:2 att det går bra 😉
Go for it!!
January 13, 2003
nvidiaamd wrote: Mao skådespeleritet blir real deal 🙂
Skådespeleri, vad ska han med det till? Dagens samhälle, folk är för rädda för att vara sig själva och ev. riskera göra bort sig. Så vad om man är blyg och nervös? Det är ju halva charmen. Lätt hellre en söt tjej som är blyg och stammar fram vad hon vill säga än samma tjej ska göra sig till och verka oberörd.
Det är mänskligt att göra bort sig, lär er skratta åt det istället för att skämmas.
February 17, 2004
D3mpa wrote: tbh säg att du inte har kunnat sova pga henne kommer hon tro att du är besatt.
Du kan ju börja prata med henne lite lätt så att ni bara lär känna varandra sen kom in på det där andra men för fanken berätta inte att du har legat sömnlös, vi vill inte verka hur tillgängliga som helst.
he he har full koll här. Kan alltså få henne gråtandes i mina armar om jag så vill (kanske inte gråtandes men målet är det :)).
Har bra konversation med henne och hon är gullig mot mig. Men hon kan ha pojkvän och leker med mig (hon har kontrollen just nu). Det jag bör göra är att ta över kontrollen och jag vet hur (det är mannens roll i livet, och det vet hon).
April 24, 2007
beta wrote: Skådespeleri, vad ska han med det till? Dagens samhälle, folk är för rädda för att vara sig själva och ev. riskera göra bort sig. Så vad om man är blyg och nervös? Det är ju halva charmen. Lätt hellre en söt tjej som är blyg och stammar fram vad hon vill säga än samma tjej ska göra sig till och verka oberörd.
Det är mänskligt att göra bort sig, lär er skratta åt det istället för att skämmas.
Jag menar att det finns diverse sätt att samla på sig självförtroende och bli kvitt sin blyghet, för jag tror att dem flesta som är blyga vill nog bli av med det. Att göra bort sig är självklart mänskligt 🙂
X850XT: Din grej om smällen på baken är tveksamt. Antingen går det hem eller så får han en örfil och "får" inte henne. Men även här är sannolikheten 1:2 . Är det bra nog för att han ska chansa? :bgrin:
February 17, 2004
nvidiaamd wrote: Jag menar att det finns diverse sätt att samla på sig självförtroende och bli kvitt sin blyghet, för jag tror att dem flesta som är blyga vill nog bli av med det. Att göra bort sig är självklart mänskligt 🙂
X850XT: Din grej om smällen på baken är tveksamt. Antingen går det hem eller så får han en örfil och "får" inte henne. Men även här är sannolikheten 1:2 . Är det bra nog för att han ska chansa? :bgrin:
Kommer inte slå henne på baken, även fast hon förtjänar det.
forstår nu att hon inte gillar mig. Jag är for henne en vän och känslomässiga slav. Hon utnyttjar mig for att bli charmad och känna sig omtyckt. Jag måste ta over kontrollen och utnyttja henne. Efter tagit kontrollen kommer jag att slå till. Om nej, kommer jag tala om att jag utnyttjat henne. Hon har dock hjälpt mig med att inse andra bra saker.
November 16, 2003
Inget illa killen, men låter som du är för mycket ute & cyklar.
Känns som du läst boken "The:Game" och förlitar sig på allt som står i den.
The Game är en grym bok för raggning, en sämre bok för förhållanden.
Det finns inga regler hur allt funkar, kör på det som funkar med just den tjejen och lira på det!
Peace!
-Rob
February 17, 2004
Måste härmed idiotförklara mig själv 😛
Jag bjöd ut henne på en middag, hon svarade ja och jag fick hennes telefonnumer. Allt var ju superbra. Tänkte på att dubbelkolla så att kontakten verkligen registrerades i mobilen, men glömde/sket i det. Tittade nu imorse kl 02.30, vaknade oroligt, och fick för mig att kolla mobilen. Kontakten borta. Den har alltså inte sparats. Hennes telefonnummer finns inte :(.
Om man inte lyckas spara undan ett telefonnummer från världens sexigaste kvinna(skojar alltså inte), då behöver man hjälp.
Känner att mitt psyke och hälsa påverkas extremt negativt av det här. Kan ju inte sova och har städat lägenheten hela morgonen, från kl 03. ska nu åka till jobbet 06.00 (min arbetstid 8-17). Jag behöver Valium.
Det här med att det inte sparar undan telfonnumret är ju inte första gången. Verkar hända varje gång jag lägger till en tjej. Kanske för att man är stressad och exhalterad. Börjar hata Sony Ericsson och mig själv.
Den här veckan kommer att kännas som ett år. Träffar henne i bästa fall nästa Sön, men det är inte alls säkert. Kan ju dröja flera veckor innan jag ser henne igen :-?.
2 Guest(s)