Näe, jag mår alldeles utmärkt sånär på trötthet..
En klar fördel med Pommac på nyår alltså..
Förvisso blev det 2 muggar kaffe spetsat med lite Black Velvet whiskey, men det var så lite så det värmde mer än kändes.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 30, 2004
November 7, 2005
June 5, 2004
Alex_88_ wrote: [quote=ViU]jag har en vag kännsla av att de som varit ute och festat allra hårdast igår inte kommer att vara i skick att svara i den här tråden på "ett tag"
Jag tillhör nog en av dom.
jag också tycker jag(eller inte hårt direkt... men länge), kom iaf hem halv 6, vaknade dock 10 imorse o kunde inte somna om...
Så var den dagen förstörd.
March 9, 2004
hehe ja du... jag minns inget efter 12 slaget typ..... och det var fest här till typ 04:00 mycket kan ha hänt som jag inte vet. har "hittat" ett sugmärke på halsen* ingen aning vem det kommer ifrån
hade läppglans på mig när jag vakna.
osv så ja du... men jag håller på att nyktra till nu måste förbereda mig för mina gäster som kommer klockan 3...... ushh...
1 Guest(s)