May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp][quote=Smink]Nån mer som mår SKIT efter gårdagen? 😀
JAG!
Måste snart apmutera bort mitt huvud tror jag... kunde nästan inte pissa rakt imorse.
Svamp ! 😉
Gratis sprit, det tar på kroppen 😀
EDIT: Och nu har man vart och spytt ur sig gårdagens innehåll 😀
January 22, 2003
ViU wrote: jag har en vag kännsla av att de som varit ute och festat allra hårdast igår inte kommer att vara i skick att svara i den här tråden på "ett tag"
Precis, nu börjar vi svara
Nej men jag mår väll inte så extremt dåligt, en sprängande huvudvärk och jag känner mig sjösjuk bara jag försöker resa mig upp och gå någon stans.
July 18, 2003
Ähh va fan, så länge man hade skoj igår så kan man må kasst idag!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 22, 2001
Det är ovärderligt att vakna upp välmående efter en kväll som blev lyckad och rolig för att man låg på "stämningshöjarstadiet" i dryckesväg dvs. lagom. Tyvärr uppskattar man oftast välmåendet när man inte befinner sig i det.
Själv hade jag fördelen att vara nykter hela natten och istället ta hand om oroliga människor som inte kan ta hand om sig själva. Dessutom till ljudet av smällare/raketer, högljudda överförfriskade nyårsfirare, telefonsignaler och härjande busungar inpå stugknuten. Jag hoppas OB:t väger upp min nöjsamma natt!
November 2, 2003
Vem kunde tro att den här tråden skulle bli så populär 😀 Haha. Hur som helst vaknade jag på min balkong med en mopp i handen och det är ett jävla under att jag inte har nån lunginflammation eller nåt =)
Hur som helst så var det en mycket lyckad fest igår och jag tvekar inte å göra om det 🙂
February 4, 2003
Var ju ganska hårt igår faktiskt, blev någon form av "tävling", eller tävling är väl inte rätt ord, men jag och en till manade på varandra ganska bra (mycket mycket mer än vanligt).
Och efter någon timme, framåt tolvslaget så var jag ju så packad så jag kommer ju faktiskt inte ihåg så mycket.... Hade köpt smällare tillsammans med kompisar för 1200kr (typ 250kr var). Såg inte mycket av dom faktiskt, eller jag såg dom (en kompis filmade och jag sjunger friskt), men jag kommer ju inte ihåg själva spektatlet.
Sen kom min grann-flicka förbi också, och jag ville ju inte verka allt för dragen framför henne. Typ säga / göra något dumt, så jag försökte mest hålla mig undan. Gick då till min kompis som satt i köket där med sin flickvän, och där satt dom och drack Kemikaze (stavas?). Man häller ju upp åt varandra, och jag drack upp alla's glas innan de hann snapsa (pinsamt fjortis aktigt...!). Och lite senare sa jag till min kompis flickvän att jag hade älskat henne sen i sjuan. Rent bullshit, för jag har känt henne 2 månader kanske, men ändå dumt.
Sen har jag ringt runt till halva telefonboken. Sen har jag på någon vänster ringt upp min kompis mamma också (vet fan hur hennes telefonnummer kom upp i min mobil) och pratat med henne i 45 minuter.
Idag vid frukosten (kompisen och hans flickvän bor ute i vildmarken och körde inte hem av naturliga anledningar, så dom sov hemma hos mig i bäddsoffan) så skulle jag lätta upp stämningen (de satt ju och berättade allt jag gjort) och blev lite tryggt när hon berättade att jag sagt att jag älskade henne. Så för att lätta upp det så sa jag (vilket ju var dumt, men jag var ju fortfarande lullig) att "man oftast brukar säga det man innerst inne tänker men inte vågar säga när man är full". Men sa det ironiskt... Haha så min kompis skrattade, men han såg lite "förvånad" ut
🙂 🙂 🙂
Det är ju tur man känner varandra så pass bra...Så man vet vart man har varann, och han vet hur min "konstiga humor" fungerar. Har gjort en jävla massa konstigt inatt, tänker inte ta upp hälften. Men kul som fan var det! Hoppas ni andra också hade redigt kul... Gott nytt år på er!
1 Guest(s)