November 22, 2001
On 2002-07-03 23:40, daggerr wrote:
en spänntröja är aldrig snygg
Beror väl på hur den som har den på sig ser ut? På en fet kille e det klart att det inte e snyggt, inte på en spinkig heller, men på oss lagom vältränade
Jag köper märket för kvalitens skull, sen behöver det inte vara nå't stort skrytigt tryck på den, fast det kan vara snyggt oxå.
May 6, 2001
Okej, har ni sett de här Champion spänn t-shirtarna för 249:-, med blått och vitt, svart och beige m.m?
Och har ni sett de som säljer Hanes spänn t-shirtar som kostar 199:- för 2 men jag vet inte hur de sitter på kroppen eftersom de ar inplastade.
Om jag säger så här så tycker jag att Champions t-shirtarna ser snyggare ut, medans de andra är svarta, vita,och blåa.
Vilken tycker ni jag ska ta?
May 8, 2001
Min favorit är Filippa K. Snygga, bra kvalitet + att det inte finns något märke/tryck på de.
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
June 18, 2001
On 2002-07-04 14:03, Slim_Shady wrote:
Okej, har ni sett de här Champion spänn t-shirtarna för 249:-, med blått och vitt, svart och beige m.m?Och har ni sett de som säljer Hanes spänn t-shirtar som kostar 199:- för 2 men jag vet inte hur de sitter på kroppen eftersom de ar inplastade.
Om jag säger så här så tycker jag att Champions t-shirtarna ser snyggare ut, medans de andra är svarta, vita,och blåa.
Vilken tycker ni jag ska ta?
HANES sitter grymt, men de spricker i sömmarna... men dom e sketgoa så länge dom håller!
May 29, 2001
det beror på..det fulaste som finns är en snubbe som har en tight tröja och som går och spänner sig(oftast dom som inte har nå muskler/önskar att dom va större) och det är patetiskt, men är man hyffsat vältränad så ser jag inget fel i att man visar lite vad man har typ
Sen så behöver man inte va värsta muskelberget bara för att ha en "spänn tröja" på sig, men det kan se lite fel ut om man har fett med valkar å bilringar haha
May 6, 2001
oxygenial, fan de där Hanes var för stora för mig för att vara spänn t-shirt, jag testade tom small, me de satt som en vanlig t-shirt typ...men men nu har jag köpt Champion 249:- och två CQ spänn t-shirtar för 199:- och när jag kommer hem från jobbet sak jag typ kolla vilken som sitter bäst och är snyggast, sen frå ni se vilken jag har tagit.
1 Guest(s)