Edvuld wrote: SE T630 nu, jättenöjd.
Körde 3310 innan i ca 3 år, men vilken skittelefon det är, den är så dålig, jag hatar den. BLir inte bättre för att Nokia har försämrat kvalitén på de nya 3310rna heller, synd om de som köper 3310 nu då de är gjorda för att gå sönder...
Tycker nog det förefaller ganska korkat att ha en "skittelefon" i hela 3 år, den kan väl inte vara så jäkla dålig när du ändå lyckats ha den i 3 år utan att byta till en annan??
Har haft 3110 och 3210 och tycker nog dom varit pålitliga..Typ 2 år vardera..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 20, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Edvuld]SE T630 nu, jättenöjd.
Körde 3310 innan i ca 3 år, men vilken skittelefon det är, den är så dålig, jag hatar den. BLir inte bättre för att Nokia har försämrat kvalitén på de nya 3310rna heller, synd om de som köper 3310 nu då de är gjorda för att gå sönder...
Tycker nog det förefaller ganska korkat att ha en "skittelefon" i hela 3 år, den kan väl inte vara så jäkla dålig när du ändå lyckats ha den i 3 år utan att byta till en annan??
Har haft 3110 och 3210 och tycker nog dom varit pålitliga..Typ 2 år vardera..
Jag hade den så länge därför att jag ville göra "slut" på den först (iom att man är lite snål hehe). Det mesta av allt som var så dåligt märker man inte föränn man köper någonting bättre, eller hur?
De jag känner som har köpt 3310 det senaste året, har alla slutat fungera (telefonerna alltså)
January 20, 2003
Sönderrepad SE T610...
Innan dess hade jag Ericsson R380i yeah: http://photo.starblvd.net/blue...../5-3-3.jpg 😀
September 30, 2004
February 19, 2002
September 16, 2002
Arminovski wrote: Jag har en T230 men jag är inte nöd med den och enbart av en anledning: Den kan vara extremt långsam. Ibland kan det hända att man får vänta i upp till 2 sek innan skärmen uppdateras efter en tangentryckning.
Min nästa telefon blir en svart razr tror jag.
Jo, det där känner jag igen.
Kan ta väldigt lång tid innan du kommer in till SMS och sånt också va?
En polare till mig hade en och blev förbannad varje gång han behövde använda den, ungefär.
Razrn är snygg!
3 Guest(s)