Märkliga drömmar|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Märkliga drömmar
chippen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1614
sp_UserOfflineSmall Offline
1046806
June 1, 2006 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

jag hade studentskiva igår och kom hem i natt ganska lagom packad, i vilket fall så ställde jag min väckarklocka och somnade, men när jag vaknade i morse så var väckarklockan död... då har jag av okänd anledning någon gång under natten krypit in under skrivbordet och dragit ur alla sladdar,, till datorn sterion och klockan.... känns helt sjukt!

Okej jag vet det är ingen dröm, men det har med sömn att göra 😀

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
1046842
June 1, 2006 - 6:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Igårnatt drömde jag att jag var en ryss som simmat till england och där var jag tvungen att gömma mig för kinesiska kommunister.

Jag fattar fan inte hur eller varför.

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
1046863
June 1, 2006 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag drömde en natt att jag hade en katt och den åt både sill och potäter!

Närå...

Jag drömde en natt jag hade en knapp vid datorn och den var kopplad till kärnvapensilo. Jag tryckte på den och jag såg ut genom fönstret hur en stor lucka på en fabriksbyggnad öppnades och det sköts iväg en atombomb. Allting blev mörkt och det brann överallt. Jag blev rädd och sprang in i rummet bredvid och så stog en gubbe i glasögon och tittade ut genom ett fönster som såg ut som det var direkt taget från en alien film... ett riktigt rymdfönster. Sen kom en liten pojken in med en blomma och gubben började skratta och tröck på en knapp och allting blev grönt.

Haft en läskig dröm en gång där jag drömde att min plastfarsa var död.
När jag vaknade så trodde jag det fortfarande och var tvungen att ringa hem och kolla så att allt stog bra till och det gjorde det. 🙂

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
1046913
June 1, 2006 - 10:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Drömde att jag var på min gamla skola med en gammal kärlek, hade varit och pissat, så när jag kommer ut så har jag inte dragit upp byxorna ännu, så man ser kallingarna och snoppen har hamnat bakåt, så ser ut som man hade en jätteliten snopp. Resultatet var att de andra börja skratta på ett skämtsamt sätt, var på jag tar fram och viftar med den för att visa att den inte alls är liten, så säger den gamla kärleken "men björn" så vakna jag =)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 381
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL