October 28, 2002
Skulle du kunna tänka dig att köpa ovanstående kortlekar, och isf, till (på ett ungefär) vilket pris ? Rösta på den du är mest intresserad av.
Det handlar alltså om vanliga kortlekar med lite andra symboler och baksidor ist för det traditonella..
*Iraq Theme
http://www.firebox.com/index.h.....38;pid=528
*Regerings leken
Samma som iraq fast med sveriges riksdag, kungen och silvia som jokers.
Riksdagspartiernas logos på bakisdan.
*Systemet Leken
Olika öl-sprit mm sorter, gula änkan som spader ess? Systemet loggan på baksidan
*Jämtlands leken
Lokala kändisar mm, tänk på den som om det vart för ert landskap. t ex bohusläns-leken lr dylikt.
*Kändis leken
Olika kändisar... britney som klöver 2 ?
*Bil leken
Olika bilar... supra, 740, lite olika, dom mest omtalade, kända eller populära.
Skriv också om ni skulle kunna tänka er köpa ngt av detta genom webbsida, eller endast i butik, eller på någon mässa.
GLÖM INTE SKRIVA HUR MKT NI ÄR VILLIGA ATT BETALA!
humor och ironi i all ära men va seriösa med era inlägg här eller låt bli att skriva.
En ev. hardware kortlek finns kanske, men jag tyckte det va lite olämpligt att slänga med den här, eftersom jag misstänker att intresset för hårdvara är överrepressenterat här 🙂 Om ni skulle vara intresserade av en kortlek med CPU's, fläktar, monitorer, tillverkar märken, chassin mm skriv det 🙂
och självklart, om ni absolut aldrig skulle köpa ngt sådant skriv det! har ni förslag på andra kortlekar, skriv det, seriösa förslag som sagt..
November 16, 2002
Rösta på systemleken skulle va coolt o sen CA priset på produkten skulle va ballt oxå
irak skulle man ju oxå kunna tänka sig
men sen där hardware leken vore ju ballt o sen en NH logga på baksidan o eventuellt medlemmar på framsidan men det blir ju bara 52 olika member av ca tiok så det kan bli ruggig avundsjuka så det är nog ingen bra ide
o priset säger jag väl samma som ovanstående typ 20-25 spänn
BTW Hauk vad har du för onda små planer på G nu då??
November 16, 2002
Hauk wrote: Mitt UF företag 😉
HAh jag visste det 😀
viu skulle göra t-shirts med lustiga tryck på typ som en tröja med den klassiska "övningskörning"s skylten fast det skulle stå "överkörd" etc =)
men det gick i stöpet hela den kursen för det krocka med specialarbetet 😮 😀
1 Guest(s)