February 12, 2003
pompougnac wrote: [quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Ps kanske har glömt någon kanla tittar inte så mycket på tv
Hur FAN får du in femman och MTV?
Vad FAN ska man med MTV till?
För att bidra med nåt, så har vi Viasat, men antennhuvudet var paj, och ingen orkar göra nåt åt det.
January 20, 2003
picks2 wrote: Marksänt digital tv ställer högre krav på antennen då de det ligger på högre frekvenser. Bordsantenn bör undvikas.
Har märkt d då jag försöker få in SVT's kanaler (som av nån anledning har sämre sändningsstyrka än Z,8,3) eftersom min antenn är lite småkass... SVT's funkar bara ibland medan de övriga funkar jämt. Ska nog fixa ny antenn 😉
January 20, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=pompougnac][quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Vad FAN ska man med MTV till?
För att bidra med nåt, så har vi Viasat, men antennhuvudet var paj, och ingen orkar göra nåt åt det.
Jag vill se clubzone.
August 20, 2001
pompougnac wrote: [quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Jag gissar att han bor i lägenhet och inte tänker på att priset för kabel-tv är inbakat i hyran. Sedan gissar jag att han har Comhem... 🙂
November 28, 2002
BarateaU wrote: Jag hade inte tänkt använda antennen från väggen då den är kopplad till UPC.
Typ köra med en bordsantenn.
Min täckning.
http://barateau.no-ip.com/uplo.....italtv.gifFågelvägen så bor jag 7km ifrån nacka masterna.
var hittade du den där kartan?
March 9, 2004
DiDi wrote: [quote=pompougnac][quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Jag gissar att han bor i lägenhet och inte tänker på att priset för kabel-tv är inbakat i hyran. Sedan gissar jag att han har Comhem... 🙂
Nej jag bor i rad hus som vi äger helt och hållet själva.
June 20, 2002
Alex_88_ wrote: [quote=DiDi][quote=pompougnac][quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Det är ComHem du har hursomhelst på någon vänster.
Det där är Comhem´s basutbud du har räknat upp, och Discovery Mix är unikt för just Comhem.
January 20, 2003
boogey wrote: [quote=Alex_88_][quote=DiDi][quote=pompougnac][quote=Alex_88_]Vi har ingen box eller abonemang bara kabel tv i vägen och vi får in 1,2,3,4,5,Z,DisMix,Mtv och den lokala tv stationen. Allt för bara den vanliga licens avgiften som alla har.
Det är ComHem du har hursomhelst på någon vänster.
Det där är Comhem´s basutbud du har räknat upp, och Discovery Mix är unikt för just Comhem.
Må hända, fattar inte hur han får in de gratis dock? Kan det vara så att du kör med comhem internet och får basutbudet kanaler inbakat ipriset? :-k
March 9, 2004
DiDi wrote: [quote=pompougnac]Må hända, fattar inte hur han får in de gratis dock? Kan det vara så att du kör med comhem internet och får basutbudet kanaler inbakat ipriset? :-k
Avtal med Villaföreningen?
Nej jag har inget med comhem att göra.
och det är knappast vår förening för typ hela vår stad har alla dom kanlarena. I alla fall alla jag har varit hemma hos.
Plus Dismix är en reklam kanal för comhem.
2 Guest(s)