Jag blir också så f-ns förbannad på sånt.. sen får snuten en massa skit när de ger igen.. Jag hade också gått berserk om jag hade fått en gatusten på skallen!
Tekniknörd som gillar att träna.
April 20, 2001
Faan, "Ursäkta svordommen" men nu är det befogat att använda sådant språk.
Det borde vara skottpengar på sådana IDIOTER:mad::mad:
De kan "för faan" inte komma sedan och klaga på att polisen är för hårdhänta mot dem.
Fram för mer Polisiära rättigheter, de som sig i leken ger får även leken tåla!!!!
Tur att man bor på rimligt avstånd sådant kaos.
//Patrik
February 19, 2001
Om jag varit nära GBG skulle jag INTE banga på att ha sniper vapen och ligga på ett tak och skjuta på demonstranterna bara för att de är så otroligt dumma. och för att det skulle vara roligt. Om jag var polis skulle jag springa rakt in i en sån där folksammling sen ta upp pistolen skjuta alllllla jag ser osen säga att det var i nödvärn :bgrin: Inte för att det skulle funka men ändå... Det är ju bara att ta RedArmor. Om jag ägde en affär och de gick utanför och förstörde skulle jag ha eldkastaren och steka alla...hmm..nää minigun :bgrin:
February 19, 2001
Ajuste, de skulle vara jävligt kul o ha en pansarvagn och åka rakt in i demonstranterna... det skulle nog få dem att hålla käften... Ajuste, jag kan ta på mig straffet... typ vadå ? Sluten ungdomsvård i 8 månader... HEHEHE de e de faaa värt :bgrin: (spelar Q3oCS förmycke typ)
Tänk om alla demonstranterna varit självmordsbombare.. då hade det blivit messy.. 😀
[ Detta inlägg ändrat av Anton 2001-06-16 00:19 ]
December 20, 2000
March 20, 2001
Håller med OK att folk demostrerar men vissa av dom behöver inte röja sönder staden
Btw här e en länk till en Scanner som avlyssnar polisen i Göteborg ( avänd media player 7 eller likande )
Och dessutom så borde dom ha skjutit med vatten kanoner eller liknande mot vandalerna/demonstranterna.
Jo det hade de kanske gjort.. Om de hade haft vattenkanoner.. Jag fattar alltså inte varför de inte ens har vattenkanoner!!
Det är ju bara att köra in en bepansrad bil med vattenkanon så kan de jäkla demonstranterna kasta sina jäkla gatstenar som dom vill!
2 Guest(s)