Massförstörelse i GBG. Vad säger man...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Massförstörelse i GBG. Vad säger man...
Phat^Trance
Member
Medlem
Forum Posts: 2554
sp_UserOfflineSmall Offline
23894
June 16, 2001 - 3:55 pm
sp_Permalink sp_Print

asså jag tycker synd om dom som har en äffär @ området.. omjag hade en butik eller liknande så hade jag f-n stått där med en fet hagelbössa ( som jaghade lånat @ farenheits farfar 😀 ) och skjutit sönder folk så fort dom gör något

LKC10
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
23899
June 16, 2001 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

2001-06-16 13:13, skrev Anton:

Och dessutom så borde dom ha skjutit med vatten kanoner eller liknande mot vandalerna/demonstranterna.

Jo det hade de kanske gjort.. Om de hade haft vattenkanoner.. Jag fattar alltså inte varför de inte ens har vattenkanoner!!
Det är ju bara att köra in en bepansrad bil med vattenkanon så kan de jäkla demonstranterna kasta sina jäkla gatstenar som dom vill!

Ville bara till lägga att man använder sig av Brandkårens Tankbilar när man använder vatten kanoner så det finns att använda. men som sagt sverige tar dom det lungt med vatten

[dannzig]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 416
23903
June 16, 2001 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

men å andra sidan så stog nin inte brevid killen som fick en kula i lungan av en sketen outbildad småstads skit snut !
eller gjorde ni det ? ni var heller inte på den helt underbara fest helt utan tendenser till nått våld med både invandrare svenskar och svenssons i vasaparken där polisen gjorde utfall gång efter gång utan någon som helst anledning !

ta reda på vad det igentligen är som har hänt innan ni bara blint litar på media.

j**la idioter

o förresten, jag har inte kastat en enda sten eller pinne eller nått.... jag var där för att träffa likasinnade inte bråka.

Anton Karmehed
Admin
Forum Posts: 8376
23913
June 16, 2001 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Nä men oenkligen finns det ju personer bland demonstranterna som är J**vla idioter!
Kan du förklara varför man totalt slår sönder resturanger och hotell och bränner ner allting i sin väg? Hade de som ägde de ställena gjort något eller??

Det är självklart så att alla inte är som de.. men det går inte att bortförklara deras beteende!

Du har inte kastat något eller liknande och då hoppas jag nte du tar åt dig. Men det finns ju andra som borde!

Farenheit
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1229
23918
June 16, 2001 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Och så finns det "förståsigpåare" och "jagvetbästare" och "minaåsikterärjättebrare" som danzig din f-ns ""#"!#¤#"%#" men å andra sidan så stog nin inte brevid killen som fick en kula i lungan av en sketen outbildad småstads skit snut ! Vill bara påminna dig om att alla "snutar" har en väldigt avancerad grundutbildning, samt att om det står ett antal ungdomar (iq befriade sådana) och kastar tegelstenar på en så hade jag inte heller tvekat att skjuta. Att sätta en kula i nån kanske inte var så smart men jag hade dragit vapen iaf. ni var heller inte på den helt underbara fest helt utan tendenser till nått våld med både invandrare svenskar och svenssons i vasaparken där polisen gjorde utfall gång efter gång utan någon som helst anledning ! Hoppas du förstår själv hur dum du låter när du säger en sån här sak. ta reda på vad det igentligen är som har hänt innan ni bara blint litar på media.

j**la idioter

Först o främst att kalla oss idioter är väääääldigt osmart, att sen anklaga oss för att lite blint på media ??? VAD FAAAN HAR DET MED SAKEN O GÖRA ???? När SVT visar bilder på Ungdommar (med masker) som kastar gatustenar genom fönster osv. och förstör så säger väll det allt ? ajuste, SVT/TV4 har manipulerat den här texten...ditt homo..

Phat^Trance
Member
Medlem
23938
June 16, 2001 - 6:15 pm
sp_Permalink sp_Print

hahaha,kunde inte ha skrivit bättre

Laesk
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 961
23992
June 16, 2001 - 10:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Farenheit dyu e en mycekt bra skribent !

max_4
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
24005
June 16, 2001 - 10:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Det e ju typ Tysk(j*vlarna) och Fransmännen(grod-ätarna) som lever f-n ner i götet....
i bland önskar man ju att man hade en puffra.....det e bra att Polisen skjuter f*nskapen....smile smile smile smile KICK ASS!

paddda
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 318
24010
June 16, 2001 - 10:56 pm
sp_Permalink sp_Print

2001-06-15 16:04, skrev [NH]Axzell:
Göteborg.... *host* sveriges baksida *host* 😀

HOHO right onsmile
Ähh tycker väll med det var lite onödigt att bränna ner mcdonalds och lite sådant.
Hum min lösning på det hade varit att sätta in lite soldater med gummikulor och tårgas. Sen om så demonstanterna vill fortsätta. Låt dem bli skadade.

OCH OCH OCH sen bara måste jag lägga ut mit hat mot gruppen attac. Hatar dess anhängare hatar dess mål. Stendumma hela högen.

carnail
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 666
24013
June 16, 2001 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Såg i Dagens Industri (tror jag) klippdockor ifrån alla de där skitföreningarna, typ Reclaim the street osv. så kunde man sätta på dom camouflagebrallor eller huvor eller vad man vela....hehe, kul grejj.

Det som däremot inte är kul är när 16-åriga fjärtar springer omkring och kastar kilotunga stenar på hästar och folk och välter bilar (hmm, jag tror deras politiska budskap inte gick fram riktigt där)...åsså tillåts dom vara maskerade, j**la mjäkiga paragrafryttare det finns i Sverige. Lite hårda lagar skulle sitta fint så inte det här landet blir ett eldorado för skitstövlar.
Får man bara några månader i fängelse för sånt där så ska jag faan ta och smiska upp någon jag oxo, det är ju fritt fram.

En Centry-Gun mitt på torget....[vrrrrr] [blatta-blatta-blatta-blatta] smile

Ska dra igång en förening vars enda syfte är att spruta ner senap i brevinkasten hos de där tårtkastarsnubbarna...sen ska jag säga "men det är ju bara på skojj"...

laphroaig
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 365
24032
June 17, 2001 - 1:29 am
sp_Permalink sp_Print

Jo ! det står faktiskt i grundlagen att var och en av oss har rätt att skydda vårat liv i nödvärn !, om ngn kastar en gatusten mot dig med berått mod så borde detta alltså jämställas med mordförsök ! eller hur ? Alltså gjorde polismannen som sköt i självförsvar i gbh helt rätt ! Problemet i det stora hela är ju att polisen inte innan kravallerna i gbh inte hade "tillåtelse" att använda tårgas,gummikulor och vattenkanoner redan innan sas... då hade detta kanske aldrig inträffat....

Ranta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 714
24037
June 17, 2001 - 1:39 am
sp_Permalink sp_Print

Det svåra blir nu att bevisa att om dem träffade demonstranterna(?) verkligen gjorde något hot mot polismannen, det kanske var någon i deras närhet, nog så är dem inte helt oskyldiga men det blir svårt att bevisa. Och ska inte polisen skjuta mot benen?? Lite svårt att tro att han siktade mot benen när han sköt någon i bröstet

Snowman
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 244
24041
June 17, 2001 - 1:57 am
sp_Permalink sp_Print

Säger bara en grej
V Ä X X U P P

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
24070
June 17, 2001 - 2:30 am
sp_Permalink sp_Print

Att vara vegan och slakta en hel storstad är rätt tufft, jag menar att inte kunna "Vilja" äta kött, ägg, u name it....allt förutom gräs (Hasch) Och ändå vara så stark att kunna rulla ett gäng poilsbilar e rätt tufft...... *avis* Jag tycker att alla ska ha sina tycken men f-n inte slaya ner halva avenyn för att Bush och gänget e i stan. Jag tycker att Polisen ska ha mer befogenheter och kunna använda tårgas och gummikulor i massor (tårgas gör ont, jag vet)! Nötet som skrev tidigare om "STACKAREN" som fick en kula i lungan, du e f-n helt dum i huvet!!! SÅG DU VAD KILLEN HADE I HANDEN??? DEN STENEN VAR KNAPPAST I FRIGOLIT OCH JAG TROR KNAPPAST ATT HAN SKULLE SÄTTA DEN PÅ PLATS I GATAN! Hur f-n kan du försvara ett gäng Finn fjuniga Rebeller? MEN...Nu kommer men:net! Jag hade gärna velat se att dom river ner Stockholm likadant med det skulle vara regeringsbyggnden och det skulle vara en protest mot våra enormt FETA bensinpriser........FY f-n VAD DET SUGER! Jag har 6 mil fram och tillbaka till jobbet och Statiol med flera och vår enormt korkade regering bara höjer priset mer och mer....Ska jag behöva flytta från en lägenhet jag trivs i eller behöva byta jobb för att dom inte fattar ett skvatt! Men dom fattar juh inte, men de e bara för att Regerigsgubbarna har kreditkort som dom f-n knappt vet vem dom tillhör och vart pengarna kommer ifrån och höjdarna innom bensinbolagen betalar knappast mycket för sin soppa! MVH En som smiter från Statoil utan att betala.....(Skulle vilja)

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

Phat^Trance
Member
Medlem
24123
June 17, 2001 - 11:37 am
sp_Permalink sp_Print

allt detta för en j**la mötet

carnail
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 666
24356
June 17, 2001 - 7:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Det skojjiga är ju att GBG flertalet gånger har uttalat sitt missnöjje med att STHLM har fått hålla i de flesta stora arrangeman, men nu fick dom ju ett! smile

Borde inte "reclaim the street" ta tillbaka gatorna från dessa puckon och göra skäl för namnet?????

-----------------
SYSTEM#1: T-bird 1200, Abit KT7A-RAID, 512MB PC133, Geforce 3 (Leadtek Winfast 64MB TV-out), Soundblaster PCI 512, RAID: 2*40GB + 30GB, Miro StudioDV.
SYSTEM#2: PIII 450, Abit BE6, 256MB, Matrox G400 MAX, Creamware Pulsar+SRB (8 Sharc DSP).

[ Detta inlägg ändrat av carnail 2001-06-17 21:46 ]

max_4
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
24447
June 17, 2001 - 10:56 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm..Dagens Sverige:sad:.....vad ska man säga?
det va bättre förr....som mormor brukar säga! smile

c8h10n4o2
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 223
24754
June 18, 2001 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Fast det är ju trots allt göteborg... smile
Jag menar, kan det bli fulare? smile
Nej, Vad man än tycker om den staden så är dom där idioter utan existensberättigande!
fram med dum-dum-kulorna och k-pisten! Vattenkanoner är mesigt! Polisen ska SJÄLVKLART få försvara sig...

Waco
Member
Medlem
Forum Posts: 2422
24761
June 18, 2001 - 8:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tycker att snuten borde har köpa några stungus(sånna dära elchock batonger) och stormat dom... tagit varenda j**el... vore f-n grymt att se på nyheterna när snuten kommer stormandes!! hehe...

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
24921
June 19, 2001 - 12:27 am
sp_Permalink sp_Print

japp, Stunnguns hade varit cool......Det sprakar så gott då..*ler* 😀

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 563
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL