February 10, 2004
aa... shit asså.. vet inte var jag ska börja...
Gick till min cd-hylla å tänkte slänga på en platta med Metallica.. men så plöttsligt ser jag en gul skiva.. plockar upp den å dammar av den och märker att det är farsans gammla Miles Davis skiva.. hehe ler lite för mig själv å börjar tänka tillbaka.. sitter här och lyssnar på den nu.. Kännde hur nostalgitårarna fyllde mina ögon.. när jag var liten (6-7 bast), så skillde sig mina föräldrar, som så många andra par =/ hur som hellst.. bodde i ett hus då även kallat "Gula-huset".. jag har alltid haft en jäkla bra relationmed min farsa.. när morsan gick å la sig på fredag elr lördag kvällen, satt jag, 7bast och min farsa vakna tillsammans.. jag med ett glas coca cola, å han med en cigg och ett glas Italienskt rött vin.. lite smått nersläkt så där. så det blir så där mysig stämmning.. och sen lyssnade vi just på den här plattan som jag lyssnar på nu.. fan asså.. jag å farsan har dragit igenom mkt tillsammans.. fick bara såna jäkla tillbaka blickar.. för er låter det väl som villken jävla dynga som hellst.. men för mig... ahhh obeskrivligt vackert rent ut sagt.. nä... jag e fan 20 bast, har ett grymt bra jobb, förlåvad med flickvännen och har bra relation till mina föräldrar.. kan inte sitta här å hänga läpp 😛 kännde bara att jag måste skriva lite.. å det är fasen så mkt roligare å göra det på NH än å sitta i ett .txt dokument! Ha're bra så hörs vi nästa gång! haj haj haj!
1 Guest(s)