June 1, 2003
Blev fruktansvärt irriterad för 30 min sen.
Igår hittade jag 4 fina fälgar som passar min 740 utmärkt. Jag mailade killen å bestämde mig för att jag skulle ha dom. Vi snackade på msn på kvällen. Å allt var klart för betalning. Han skickade kontonummer å sin adress å allt sådant. även jag skickade min adress.
Han skrev i annonsen att fälgarna är sålda till mig.
Men nu för 30 minuter sen loggade han in på msn. Han frågade om jag hade fört över pengarna ännu. Så sa jag att jag just skulle till å göra det.
Men så skrev han att jag inte behöver föra över nå pengar eftersom att han sålt dom till en annan som kommer och hämtar om 2 timmar.
SO. hade ju vart en annan sak om han sålt dom igår före allt var bestämt. Men att han går å säljer dom NU när allt var klart att jag skulle ha dom.
Är våldsamt irriterad nu...
June 1, 2003
Marcan- wrote: Dålig stil av honom. Jag hoppas att du framförde din besvikelse och irritation till honom så han förstod att man gör inte sådär.
Han borde ha förstått 🙄 Eftersom det sista jag skrev var. "Man gör bara inte sådär. JÄVLA IDIOT" sen tog jag bort han från MSN å blockade han
July 22, 2003
Jonne88 wrote: [quote=Marcan-]Dålig stil av honom. Jag hoppas att du framförde din besvikelse och irritation till honom så han förstod att man gör inte sådär.
Han borde ha förstått 🙄 Eftersom det sista jag skrev var. "Man gör bara inte sådär. JÄVLA IDIOT" sen tog jag bort han från MSN å blockade han
Det är ju du från 740Klubben 😀 Kikade också på dom fälgarna. Tror jag såg dom på TPC forumet, eller vad det blocket kanske. Snygga var dom iaf. Tråkigt att han var så taskig och sålde dom till en annan :arg:
2 Guest(s)