February 5, 2003
Varje Tisdag: Fisk & potatis :hrm:
varje Lördag: Kykling & ris :hrm:
Varje Söndag: Kött och potatis :hrm:
Måste det va såhär tråkigt? jag spyr snart det har varit såhär i 4 år nu jag :spy: ska snart flytta bor hemma än men måste det va såhär jag mår dåligt av detta och rätt offta går ut och tar mig en Pizza istället men det börjar bli tjatigt det med SNÄLLA HJÄLP MIG!!!
:banghead:
February 5, 2003
Garfzez wrote: Ta ett snack med föräldrarna.. utan att bråka.. Bara påpeka att det kanske är dags att byta matvanor..
erbjud dig att hjälpa till vet ja.. Då lär du dig att laga mat oxå..
Prata vad är det de skrattar ju åt en hela tiden såfort man visar sig... laga mat kan jag rätt så bra...
De skiter helt i vad jag tycker och tänker... 🙁
February 5, 2003
Garfzez wrote: [quote=oxygenial]Efter ett par månader så kommer du längta tillbaka till den typen av mat. Tro mig!
njaa.. det tog mig två år innan jag kokte potatis, efter det att jag flyttat hemifrån.. hatade kokt potatis.. nu äter jag det nån gång varannan månad.. kanske..
Pomfrit är gott och chips min inte kokt potatis nä fy fan hällre RIS i så fall
February 5, 2003
stormaz wrote: usch, kokt potatis är då fan det värsta som finns. Vi käkar jämt kokt potatis här hemma och jag hatar det verkligen. När jag flyttar hemifrån kommer det nog ta ett väldigt långt tag innan jag kokar potatis....
Håller med dig det SUGER hårt med KOKT POTATIS en sak som jag älskar är Takos men de andra i huset hatar det så då blir det inte att man får det Sniff har inte råd att köpa det heller... för dom köper inte det...
February 24, 2001
Gör så här.
Om du går i högstadiet har du förmodligen hemkunskap. Ibland så får man praktiska läxor, såsom att göra mat hemma.
När det är matdags hemma hos dig, säger du bara att du har hemkunskapsläxa och du är tvungen och göra en pizza..
Då sätter du bara igång och gör pizzan och njuter :p
February 5, 2003
DiDi wrote: Ni är inte lite kräsna ni?
Så länge det är någorlunda balanserad kost ska ni väl vara glada... Hmmm Nu låter jag som någon hälsominister eller nåt?
Ja du gör du...
Jaja bor hemma gör jag och går i skolan gör jag inte och tänker på de fattiga gör jag inte heller.
August 19, 2002
1 Guest(s)