Laglorden wrote: [quote=ilg@dd]Har funderat en stund nu..
Kan inte välja..Gillar båda sakerna alldeles för mycket..
Skulle jag absolut välja så blev det slumpen som avgör, men kryddat med ett rejält rep..
Hmm, jaja, såna böjelser känner jag till att vissa har...
Repet avses användas som "halsband" på mej själv..
Jag skulle definitivt inte kunna avstå någon av dessa saker..
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 22, 2003
whoracle wrote: [quote=Vitamin-C][quote=NauSea]Inte så svårt val om man är anoretiker 🙄
de har väll nästan sagt nej till båda?
hur menar du ?
Gissar att han menar att dom har gett upp mat just på grund av anorexian, och vem i sina sinnes rätta bruk har sex med en anorektiker?
whoracle wrote: [quote=Vitamin-C][quote=NauSea]Inte så svårt val om man är anoretiker 🙄
hur menar du ?
Anorektiker är inte mycket för mat, och p.g.a undernäring och hormonella rubbningar har dom heller ingen större sexaptit..
I alla fall enligt en kvinnlig bekant..
Så indirekt har dom även tackat nej till sexet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 10, 2004
ilg@dd wrote: [quote=whoracle][quote=Vitamin-C][quote=NauSea]Inte så svårt val om man är anoretiker 🙄
hur menar du ?
Anorektiker är inte mycket för mat, och p.g.a undernäring och hormonella rubbningar har dom heller ingen större sexaptit..
Jag har då inte märkt att min sexlust har försvunnit, precis.
NauSea wrote: [quote=ilg@dd][quote=whoracle][quote=Vitamin-C][quote=NauSea]Inte så svårt val om man är anoretiker 🙄
hur menar du ?
Jag har då inte märkt att min sexlust har försvunnit, precis.
Är du anorektiker?
Jag misstänker att min dambekant knappast kan uttala sej för alla anorektiker..
Ingen regel utan undantag liksom..
Sen skrev jag inte att alla blev så..
Kan tillägga att denna f.d vackra normalbyggda dam vägde 35-37 kilo med med en längd på ca: 1,60-65 såg då alltför bräcklig ut för att jag skulle våga mej på att tänka tanken på att ha sex med henne..Hon var definitivt inte upphetsande att titta på..
November 27, 2003
SoulBurn wrote: [quote=Mind]Försök att tänka på sex nästa gång ni är hungriga, riktigt hungriga.
just wont work.
Sex och mat är instinkter, mat kommer först, sedan fortplantning.
eller tvärtom, försök tänka på mat när du är kåt, riktigt kåt. 😉
Gör oss en tjänst och berätta inte hur det slutade!
//Andreas
November 27, 2003
Jag fick mig en IRL-bekräftelse igår.
Hade varit inne i stan och köpt ett par nya handskar då jag supit bort den ena av mina förra i fredags. På vägen hem tänkte jag att jag skulle stanna vid Kalmar-grillen för att plocka upp lite kebab.
På vägen dit känner jag dock hur magen börjar kurra och inte av hunger utan jag börjar blir riktigt akut skitnödig. Det finns inte en chans i helvete att jag kan stanna för att vänta på att dom ska göra iordning en kebabtallrik. Trampar på hem alltså förbi grillen.
Väl hemma så ställer jag in cykeln i cykelstället och tar stora steg mot dörren. Ut kommer Maria ( ... aaahhh Maria ... ), en riktigt söt tjej med lite latino drag. Helt plötsligt var det inga som helst svårigheter att stå helt stilla och prata avslappnat och naturligt.
Mat är mao inte ens i närheten lika viktigt 😉
//Andreas
3 Guest(s)