April 14, 2005
Glömde frukosten framme en hel dag, IGEN.
Skinkan var bara att kasta direkt (kommer få massor med skit för detta, blev påminnd 3 gånger imorse att ta in skiten för att vi skaffat nån dyr fin skinka :() hursomhelst, vad går att käka efter att ha legat framme 9 timmar? Det var ju gudskelov mulet idag så det har väl inte legat i solen hela tiden.
Mjölk, jos och margarin är det vi talar om.
Inget luktade äckligt. Tror ni det är ätbart ändå?
January 12, 2004
Släng mjölken, det är inget att snacka om.
Jag har gjort det misstaget att ställa in en tetra mjölk som jag glömde framme en dag.
Min bror hade troligen slagit ihjäl mig om jag var hemma när han drack ur tetran.
det var tydligen inget gott med sur mjölk. :spy:
Juice och margarin borde klara sig, skinkan kan bli sur om du har otur, du kan alltid chansa, men lukta innan du äter av den igen.
December 15, 2003
Om det inte är fransk mjölk.
Fick en smärre chock första gången jag var i frankrike (nu hör till saken att jag åkte mycket slalom med polare i frankrike flera säsonger när jag var yngre) och vill gärna ha mjölk till kaffet och flingorna. En öppnad förpackning håller sig två veckor i rumstemperatur, man kan undra vad de blandat i mjölken men den var fin att dricka dag ut och in.
April 14, 2002
Akatosh wrote: Om det inte är fransk mjölk.
Fick en smärre chock första gången jag var i frankrike (nu hör till saken att jag åkte mycket slalom med polare i frankrike flera säsonger när jag var yngre) och vill gärna ha mjölk till kaffet och flingorna. En öppnad förpackning håller sig två veckor i rumstemperatur, man kan undra vad de blandat i mjölken men den var fin att dricka dag ut och in.
Är väl som i usa, de kan ju ha sin mjölk i veckor medan vår har ett bäst före datum på några dagar frammåt.
March 3, 2004
Akatosh wrote: Om det inte är fransk mjölk.
Den drack jag i Italien (latte intero). Smakar ju inte riktigt som vanlig mjölk.
Tror den finns här också.
April 30, 2004
apmannen wrote: Det var som innerlig tur var inget fel på mjölken. Mår inte ens lite illa!
Och jag som klagade på att det inte var nån sol idag...
Seriöst, jag hade inte rört en mjölk som varit framme mer än 1 timme.
Hur dyrt är det att köpa en ny mjölk egentligen? :cy:
Edit: Nio timmar & du drack av den, du ska ha medalj :bgrin: galen
//Kontrast
2 Guest(s)