July 27, 2002
Extatic wrote: [quote=MoparPower]Pizzeria Monte Carlo - Jönköping
Tel. 036-13 48 60
Öxnehaga centrum 75, 56150 HUSKVARNA
tack, det var precis vad jag frågade om, eller vad säger du Callister?
Finns en filosof som sa att man skulle besvara alla frågor på de sätt man själv tyckte var rätt. 😛
December 15, 2002
Callister wrote: [quote=Extatic][quote=MoparPower]Pizzeria Monte Carlo - Jönköping
Tel. 036-13 48 60
Finns en filosof som sa att man skulle besvara alla frågor på de sätt man själv tyckte var rätt. 😛
Lite korkad filosof? tänk om alla skulle svara som man själv tyckte och inte utgå ifrån fakta 😉
July 27, 2002
Extatic wrote: [quote=Callister][quote=Extatic][quote=MoparPower]Pizzeria Monte Carlo - Jönköping
Tel. 036-13 48 60
Lite korkad filosof? tänk om alla skulle svara som man själv tyckte och inte utgå ifrån fakta 😉
Ja nämn en vettig filosof från 100 år och mer tillbaka.
Men det är ganska effektivt att de fanns - t.ex det här tillfället 😛
June 5, 2004
Callister wrote: [quote=Extatic][quote=Callister][quote=Extatic][quote=MoparPower]Pizzeria Monte Carlo - Jönköping
Tel. 036-13 48 60
Ja nämn en vettig filosof från 100 år och mer tillbaka.
Men det är ganska effektivt att de fanns - t.ex det här tillfället 😛
Tror han som kom på den ideen menade att dumma frågor förtjänar dumma svar o tvärtom...
2 Guest(s)