January 23, 2002
Mottroz wrote: [quote=Steel][quote=DiDi][quote=BearznaiL][quote=DiDi][quote=skiroy][quote=DiDi][quote=skiroy]Någon nämnde att man lättare drömmer mardrömmar.
Pyttsan...jag har aldrig i mitt liv drömt någon mardröm.
Kanske har jag drömt om mat istället. 😀
Men att drömma om mat kan ju vara en mardöm för vissa!
Förvisso...men för mig är det en ren njutning 🙂
Jo för mig med... Om jag inte drömmer om Flygande Jakop
Håller med, äckligare skit finns fan inte 🙂
Särskilt inte om någon glömt plocka bort något ben från kycklingen... bläe :spy:
Äntligen några mer än mig som inte tycker om Flaxande Jakob, min familj har väldigt svårt för att förstå att jag inte tycker om det och säger att jag nog är den enda.
Blir print på det här. 😀
Nu ska jag ta en kopp kaffe med knäckemacka, skidan gjorde mig sugen på det.
kaffe?? :cy: :cy: ska du inte sova människa??
Har inte sån verkan på mig om jag inte dricker två eller fler muggar, avtrubbad, och nu tänkte jag bara ta en. 😀
March 10, 2002
Steel wrote: [quote=Mottroz][quote=Steel][quote=DiDi][quote=BearznaiL][quote=DiDi][quote=skiroy][quote=DiDi][quote=skiroy]Någon nämnde att man lättare drömmer mardrömmar.
Pyttsan...jag har aldrig i mitt liv drömt någon mardröm.
Kanske har jag drömt om mat istället. 😀
Men att drömma om mat kan ju vara en mardöm för vissa!
Förvisso...men för mig är det en ren njutning 🙂
Jo för mig med... Om jag inte drömmer om Flygande Jakop
Håller med, äckligare skit finns fan inte 🙂
Särskilt inte om någon glömt plocka bort något ben från kycklingen... bläe :spy:
Äntligen några mer än mig som inte tycker om Flaxande Jakob, min familj har väldigt svårt för att förstå att jag inte tycker om det och säger att jag nog är den enda.
Blir print på det här. 😀
Nu ska jag ta en kopp kaffe med knäckemacka, skidan gjorde mig sugen på det.
kaffe?? :cy: :cy: ska du inte sova människa??
Har inte sån verkan på mig om jag inte dricker två eller fler muggar, avtrubbad, och nu tänkte jag bara ta en. 😀
Skåningar sägs ju vara hårda. 😀
Nej, nu är det sängdags, så inget kaffe för mig. Tycker inte om det ändå, så det spelar ingen roll. 😀
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel]OT: Måste säga att det varit rätt bra fart på forumet inatt, brukar inte vara det.
'
Det gör väl ingenting va ?
Kan ju alltid banna er på nätterna. 😀
Du är ju vaken dygnet runt verkar det som, oavsett vilken dygnsrytmen jag har så är skidan där och håller koll på mig :bgrin:
March 10, 2002
Steel wrote: [quote=skiroy][quote=Steel]OT: Måste säga att det varit rätt bra fart på forumet inatt, brukar inte vara det.
'
Det gör väl ingenting va ?
Kan ju alltid banna er på nätterna. 😀
Du är ju vaken dygnet runt verkar det som, oavsett vilken dygnsrytmen jag har så är skidan där och håller koll på mig :bgrin:
Det är nog så att han förföljer alla med "En varning". 😉
January 8, 2003
Någon frukost äts aldrig numera vaknar vid middag eller efter det alltid. Beror väl på vilka tider man går resp lägger sig för att säga om det kan vara farligt att äta vid en viss tidpunkt. för mig är det snart natt om man kollar på hur många timmar man varit vaken mot vad som är normalt att gå upp om man jobbar. 13-14 timmar brukar man vara vaken oftast tror jag, gick upp 2 idag, alltså kan jag lägga mig om nån timme ännu.
3 Guest(s)