ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 22, 2001
ÅÅÅÅHHH PÖLSA!! Gu va gott! Det har jag inte ätit sen jag var liten flicka.
Pappa gjorde oxå pölsa med potatis & rödbetor, såg preciiiis likadant ut
som din portion ilgadd. Men kokt fraktal? Haha, ser ut som en sjöväxt.
Kan man verkligen äta bara det? Jag har köpt det fryst på påse som grönsak till en huvudrätt.
Min favoritmiddag: grillad kyckling med en god sallad!
[Image Can Not Be Found]
January 28, 2003
Lammstek, 5h i ugnen på 125grader, halvvägs täckt i olivolja och med salt, peppar, skal från apelsin & citron, vitlök och lagerblad. Till det potatisstomp med olja från steken, soltorkade tomater, citronsaft och persilja.
Imorgon blir det till att reducera fonden som koktes idag, 9h koktid.
Sa jag att jag har jullov, och all tid i världen? 😎
March 10, 2002
Callister wrote: Själv är man för fattig för att äta något just nu. Blir en macka till frukost och sen middag något billigt. Äta ute är det inte alls tal på. Men det är väl lika bra att vara fattig för då kan man ju inte äta onyttigt. 😎
Kan du inte be din rika pappa om lite pengar?
July 27, 2002
Dehman wrote: [quote=Callister]Själv är man för fattig för att äta något just nu. Blir en macka till frukost och sen middag något billigt. Äta ute är det inte alls tal på. Men det är väl lika bra att vara fattig för då kan man ju inte äta onyttigt. 😎
Inte en chans i världen att jag får pengar utav honom när jag flyttat hemifrån och ska framstå som självförsörjande. Och bara för han jobbar hårt och tjänar bra så är han väl inte rik?
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=Dehman][quote=Callister]Själv är man för fattig för att äta något just nu. Blir en macka till frukost och sen middag något billigt. Äta ute är det inte alls tal på. Men det är väl lika bra att vara fattig för då kan man ju inte äta onyttigt. 😎
Inte en chans i världen att jag får pengar utav honom när jag flyttat hemifrån och ska framstå som självförsörjande. Och bara för han jobbar hårt och tjänar bra så är han väl inte rik?
Du verkar vilja att andra ska få det intrycket.
Det har jag sett tendenser på för längesen här på NH.
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister][quote=Dehman][quote=Callister]Själv är man för fattig för att äta något just nu. Blir en macka till frukost och sen middag något billigt. Äta ute är det inte alls tal på. Men det är väl lika bra att vara fattig för då kan man ju inte äta onyttigt. 😎
Du verkar vilja att andra ska få det intrycket.
Det har jag sett tendenser på för längesen här på NH.
Då var jag trots allt 15-16 år och visst fick man mycket saker av honom då. Men då hade man ju inga egna pengar (har jag ju inte nu heller iofs).
Dehman wrote: [quote=Callister]Själv är man för fattig för att äta något just nu. Blir en macka till frukost och sen middag något billigt. Äta ute är det inte alls tal på. Men det är väl lika bra att vara fattig för då kan man ju inte äta onyttigt. 😎
Alla har det nog inte lika förspänt som du på det viset.
October 16, 2003
ilg@dd: Varför använder du inte din fina kamera?
Eller har jag missat nåt? De bilderna du har tagit är ju inte toppen direkt. 🙁
5 Guest(s)