February 23, 2003
Vad tror ni händer i revolution, lr hur kommer serien att slute?
Har sätt att alla ndra forum har det så så man kan ju undra här
Själv tror jag att det e som de flesta säger, att Smith, som nu e fri o matrix/maskinerna kan inte göra nåt mot honom, kommer att ta över all ai matrix, de kommer bli en smith kopia, sen så kommer Neo o utplånar alla Smithar, leder till att alla i matrisen dör, som senare leder till att maksinerna inte får nån "el", maskinerna dör, så lever de som e kvar i Zion efter nån utplåning lr så, lyckliga i alla sina dagar
o kommer Matrix online bara vara ett online spel som man måste betala för att kunna spel, o hur fan ska man kunne få reda vad som hände i slutet i ett omline spel?
Editerade din enormt störande rubrik.
//skiroy
September 3, 2001
Det där du hänvisar till Zap kan ju vara så att dom menar att för att det bestämda ödet skulle inträffa, så krävdes det att vissa fysiska lagar skulle brytas... därav att Neo kunde stoppa maskinerna så där... IRL.
Läste i nån sida häromdan 😉 där dom gick in ganska djupt detta.... hehe.
Men jag tror att i matrix revolutions, så kommer Neo att ÄGA alla.. punkt slut 😛
February 23, 2003
vad heter låten som e på revolutions trailen?
den går typ "fet bas" sen sfter ett tag "iiiiiiii" typ så, trailen finns annars o ladda ner, den kommer efter reloaded på bio o i slutet av spelet.
Tänk om det där med matrix 2, asså real world vara en matrix, e sant. bara det att om matrixI e PC, så e matrix II MAC, så kan inte Neo hacka sig in i systemet på en MAC så han ska kunna flyga o det, det e ju ett annat system typ
March 20, 2003
peppe20 wrote: [quote=Pim_]jag tror inte de kommer släppa 3an de första två kan ju knappt varit lönsamma;)
Vilken j**la (ursäkta utrycket) föroälämpning!!!! 👿 👿 enligt mig så är jue Matrix de bästa filmerna som någonsin har producerats!!!! 8)
Gubben på slutet av min post 😉 gjorde att jag inte skulle tro att ngn på ngt sätt skulle kunna missförstå ironin i mitt inlägg........men det gick tydligen
February 23, 2003
http://www.thehotbutton.com/to.....0_fri.html
"Every indication I have says that Larry Wachowski is now in the process of changing his sex."
1 Guest(s)