August 19, 2001
Gueno wrote: [quote=Dehman]Hrmm, nog första storfilmen som haft premiär klockan 15.00? Jag hade premiär biljetter till tvåan och då var den första visningen 00.01.
Vi kollade på 18:20.
Men jag fattar inte varför filmen hade premiär 15:00. 😕 😮
Världs premiär. That means att den har premiär över allt samtisigt. (då måste nått ställe på jorden ha kl 15)
June 9, 2003
October 17, 2003
Själv var man ju på pressvisning i fredags. 😀
Har gått o längtat efter premiären så man kan börja snacka med folk om den. 😀
Jag älskar ju hela matrixtrilogin och att den är så genomarbetad.
Men slutet på Revolutions kanske var lite för snällt.
Jag trodde ju iofs att Neo skulle döda alla maskinerna från matrix på något vis. Eller kanske att maskinerna vann slaget i slutet och återinförde människorna i The Matrix och mixtrade med deras huvuden så dom trodde att dom var i riktiga världen och hade vunnit över maskinerna fastän dom var i The Matrix. 😉
November 9, 2002
ettan va underbar... fast när tvåan kom , o nu trean, så e ettan lite fattig på specialeffekter
men tvåan o trean e långt ifrån lika bra som ettan som film... men specialeffekterna 😮
ska man se en film o inte vill veta vad som händer ska man absolut inte ens tänka på att ge sig in i en sån här tråd :trans:
March 1, 2003
Jag blir så lack på folk som ger betyget 1.
Wow, ni är jättehäftiga som vågar tycka illa om en film som var svindyr att göra.
Den här filmen kan inte få sämre än en 3:a.
Legally Blonde 2 är en 1:a.
Och vad är det för fel på Hollywoodfilmer?
Är ni rasister?
Filmens ursprung har inte med saken att göra!
November 29, 2001
Segbarn wrote: Jag blir så lack på folk som ger betyget 1.
Wow, ni är jättehäftiga som vågar tycka illa om en film som var svindyr att göra.
Den här filmen kan inte få sämre än en 3:a.
Legally Blonde 2 är en 1:a.Och vad är det för fel på Hollywoodfilmer?
Är ni rasister?
Filmens ursprung har inte med saken att göra!
Är man inte imponerad av specialeffekter och pang pang så är ju filmen en solklar etta. Inget konstigt i det.
November 29, 2001
Segbarn wrote: [quote=UndaC]Är man inte imponerad av specialeffekter och pang pang så är ju filmen en solklar etta. Inget konstigt i det.
Hade det här varit ett forum för hästägare eller frimärkssamlare så hade jag kanske förstått att folk röstade en 1:a.
Måste alla datornördar tycka om innehållslös specialeffektsaction? 😉
January 8, 2003
Jag tyckte filmen var grym i sig, men man får inte ifrågasätta allt, då blir ju många bra filmer kassa ju. Slutet kan diskuteras, kommer det en uppföljare till? Hade inte sett 2an på ett tag så man hängde inte med i början det var synd. Får vänta ett helt år på DVDerna nu, men det får det vara värt. :eye: .
February 27, 2003
Ni kan även gör som så att gå in på http://www.imdb.com/Find å söka på Matrix så får ni se vad andra har röstat
The Matrix: 8.5/10 (102,929 votes)
The Matrix Reloaded: 7.3/10 (35,066 votes)
The Matrix Revolutions: 6.7/10 (9,610 votes) ( Har väll troligen inte hunnit fått fler röster än.
Jag röstar iaf 5 😀
1 Guest(s)