February 4, 2003
Nu är både A provet och B provet gjort för teknisterna.
Hur tyckte ni att det gick?
Vad fick ni på A provet (om ni fått resultataten?)
Jag fick VG.
Hade 46 poäng eller vad det var.
Tack gode gud att det är över. Hoppas man får G på matte B nu bara, hade varit så jävla gött och kunna se framemot sommarlov utan att ha "en kurs" liggandes.
May 29, 2003
Matte A tyckte jag var svårt prov =P
Fattade inte vad man skulle skriva för att få MVG-status på vissa frågor... Det behövdes ju bara 2 meningar som svar och det kan väl knappast räcka? Har inte fått tillbaka ännu...
Matte B idag var dock väldigt enkelt... lite termer jag inte kunde men det var bara att gissa...
Full fart mot sommaren!
September 13, 2001
smurfen87 wrote: Nu börjar naturarna skryta igen. Jag sa ingenting om att matte A är svårt, bara att man ändå är väldigt osäker om man inte "gjort det".
Teknik är att likställa med natur i matte kruserna.
Får teknologerna börja skryta då :-),
vi kommer ivf utan tvekan att bräcka naturarna ;-).
December 31, 2001
Grayfox wrote: [quote=Death On Wings]Matte B prov i dag och jag fick göra en så kallad "whalström" jag lämnade med andra ord in ett helt tomt papper 🙁
Varför detta nu då, kan du inge mer förutom ettor o nollor?
Fick vg på matte A, B är jag inte klar med.
Har man inte intresse för att lära sig något och helt enkelt ger fan i att läsa hemma så är det inte så svårt att göra exakt på detta sätt.
Var en extra kurs så den behövde jag inte ändå. mig kvittar det.
July 18, 2003
Hmm, ett antal år sedan man gjorde dessa nu, MVG på A och VG+ på B, saknade bara en sol.
Gjorde E provet förra veckan, det var inte lika enkelt.
Jag går nu de sista två veckorna på teknisk 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 11, 2002
Har ni NP i matte B?
iaf så sket jag att lägga mycket tid o kraft på Np då jag kommer ändå få Vg i betyg.
Egyptsien sabbade mitt mvg, hade tänkt att det skulle något med statistik eller sånt men attan.
Matte B är snart avslutat, mycket mer underhållande än A.¨
Edit:
Matte A Np är idiotiskt, då det går att att skriva en fin uppsats istället för att lya finurliga problem som t.ex geometri eller statistik.
så fuck NP A.
Ser fram emot NP i C, då det är enbart ekvationslösning. muhahahahha
3 Guest(s)