February 23, 2004
Brukar det hända er ibland att ni inte käkar någon lagad mat på hela dagen? som idag tex åt jag bara en påse chips till middag 🙂 (framför fotbollen)
Är det bara jag som har dåliga matvanor? 🙂 Iofs e det inte ofta det händer.. men det känns lite kasst när man tänker på skörbjugg o sånt man kan få om man inte får i sig sina vitaminer och mineraler och proteiner 🙂
June 17, 2002
hehe.. nu när jag bor själv här uppe i Kramfors som student så orkar man ju fan inte göra mat.. så ibland händer det att jag inte käkar nånting på 1½ dygn o bara dricker typ Cola eller nåt..=)
o vissa dagar kan jag käka 4-5 ggr...
så jävla illa det e asså.. men e man lat så e man..=)
January 14, 2002
pcw wrote: [quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
Blir du inte hungrig då? Eller dricker du såpass mkt att du känner dig mätt?
Och varför har du fått sådana ryck? 🙂
beror oftast på att jag blir deprimerad på saker som jag inte vill ta upp och då glömmer man helt bort att äta
January 20, 2003
Quarzi wrote: [quote=pcw][quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
beror oftast på att jag blir deprimerad på saker som jag inte vill ta upp och då glömmer man helt bort att äta
Och du får aldrig magknip? Jag får typ ont i magen om jag inte ätit på 6 timmar 😀
October 25, 2003
Quarzi wrote: [quote=pcw][quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
Welcome to my world...
January 14, 2002
pompougnac wrote: [quote=Quarzi][quote=pcw][quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
Och du får aldrig magknip? Jag får typ ont i magen om jag inte ätit på 6 timmar 😀
nej.. har jag inte fått..
January 14, 2002
tindy_14 wrote: [quote=Quarzi][quote=pcw][quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
Welcome to my world...
welcome? har varit så, så länge jag kan minnas så det är inget nytt direkt.. 🙄
October 25, 2003
Quarzi wrote: [quote=tindy_14][quote=Quarzi][quote=pcw][quote=Quarzi]har ibland fått ryck och inte ätit på flera dagar (3 som max) utan bara druckit
Welcome to my world...
welcome? har varit så, så länge jag kan minnas så det är inget nytt direkt.. 🙄
Mjo, men det var den enda replik som passade med någorlunda stil 😉
November 16, 2002
hade en period i mitt liv då jag endast åt en enda måltid om dygnet satt uppe på nätterna o orkade väldigt sällan gå ut o göra iordning något och för att inte väcka mina päron sket jag i att äta på natten o åt typ bara middag som frukost kan säga att magen mådde kass som faen då
har nog dock aldrig levt på chips mer än möjligtvis på något enstaka lan
ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN =)
1 Guest(s)