June 3, 2001
Är det fler än jag som retar sig järnet på MC Donalds Tex-Mex reklam??? De dumförklarar och latförklarar ju dagens ungdom totalt!!!!!!!
"De´ e´ nå´ glas runt såsen"
"Jaaa.... å väschta plåten!!"
Lixom vafan då???? Är alla ungdomar helt dumma i huvet och inte vet vad en vanlig j**la burk är???? Och kan INGA ungdomar laga mat utan går på MCD istället????? B*js på dem!!!!!!
April 9, 2001
On 2001-07-22 02:31, Sonic Wanderer wrote:
Är det fler än jag som retar sig järnet på MC Donalds Tex-Mex reklam??? De dumförklarar och latförklarar ju dagens ungdom totalt!!!!!!!
"De´ e´ nå´ glas runt såsen"
"Jaaa.... å väschta plåten!!"Lixom vafan då???? Är alla ungdomar helt dumma i huvet och inte vet vad en vanlig j**la burk är???? Och kan INGA ungdomar laga mat utan går på MCD istället????? B*js på dem!!!!!!
Det är hån mot rikemansbarn, fattaru väll!!!
December 23, 2000
July 21, 2001
Den är vidrig. Kvinnorösten är jätteirriterande. De är ett evil empire indeed. Jag hatar att göra de j**la tex-mex-båtarna, kartongen de ligger i blir ALLTID kladdig och tillknycklad när man ska försöka få ihop den 😛
Min karriär där blir inte långvarig ,,snart börjar skolan igen Halleluja.
April 9, 2001
On 2001-07-22 17:17, Sonic Wanderer wrote:
Jo det kan ju va så, men man får ju uppfattningen att alla ungdomar bara latar sig & käkar på Macke D och inte kan ett skit.
Eller att dom ("rikemansbarnen") aldrig har gjort något själva, det där är säkert deras första home-alone party. Ingen betjänt, ingen restaurang, ingen bruksanvisning.
2 Guest(s)