October 28, 2002
jag jobbar på donkan, vi tvättar aldrig toasitar i diskamskinen, men vi spottar o så i hamburgare som folk special beställer, sk, grillorder (tex när folk ska ha utan, senap, gurka mm)
så sluta specialbeställ tack.
det e skitjobbit att göra specialburgare.
och alla jävla glutenallergiker, sluta beställ era special burgare, man måste gå och hämta era special bröd och tina dom o jävlas!!! tro mig, efter att ni har sett hur vi behandlar glutenburgare vill ni inte ha!!
men alla andra VANLIGA hamburgare är jätte trevliga!!
/Smaklig måltid!!
June 16, 2002
October 23, 2001
Måste bara fylla på denna diskussion lite.
Helt klart är att diskningen var ett misstag, och att det knappast är något som man gör rent vanemässigt på alla MCD restauranger, 2tidigare har ju påpekat det i denna tråd.
Att man sedan verkar tro att alla andra restauranger är helt suverän beträffande hygien osv måste ju vara helt jävla korkat att tro. Rötägg finns ju överallt.
Många MCD restauranger är riktigt seriösa, medan andra inte. Jag har tex inte fått beställa burgare strax innan stängning för att de hade legat för länge i uppvärmningen (ville ta med ut i bilen). Jag kan säga att jag ätit riktigt usla torra burgare på MCD som legat alldeles för länge i varmhållningen. Jag har även ätit de bästa burgarna där! Själva köttet(burgaren) är ju betydligt godare än de flesta andra, det smakar ju inte flottigt o jävligt.
Sen tycker jag att Big Mac dipsåsen är helt kass.
2 Guest(s)